شناسهٔ خبر: 28802979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

معرفی تیم های منتخب 5 لیگ معتبر اروپا (عکس)

مارکا در اقدامی جالب به معرفی تیم های منتخب 5 لیگ معتبر اروپا پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در لالیگا، رئال مادرید با 6 نماینده بهترین موقعیت را به خود اختصاص داده است و بارسلونا با 3 بازیکن و اتلتیکومادرید با 2 بازیکن باعث شدند پراکندگی انتخاب ستاره های لالیگا محدود به 3 تیم باشد.

 

 

در لیگ برتر جزیره اما شرایط متفاوت است و اگرچه منچسترسیتی و چلسی با 3 بازیکن در صدر قرار دارند، اما یونایتد و لیورپول نیز 2 نماینده و تاتنهام نیز یک بازیکن در بین 11 بازیکن برتر لیگ دارد.

 

 

در سری آ مطابق انتظار یوونتوس با 5 بازیکن بیشتر نماینده را در بین تیم منتخب لیگ دارد اما جالب اینجاست که میلان با 3، اینتر با 2 و لاتزیو با یک بازیکن در رتبه های بعدی قرار دارند و هیچ بازیکنی از رم و ناپولی در بین تیم منتخب حضور ندارد.

 

 

بایرن مونیخ با در اختیار داشتن 7 بازیکن، در بین 5 لیگ برتر معتبر شرایط فوق العاده ای دارد و در تیم منتخب بوندسلیگا دورتموند با 2 بازیکن و اشتوتگارت و لایپزیش هر کدام با یک نماینده در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

 

 

اما پاری سن ژرمن با 8 نماینده در لیگ فرانسه، یکه تاز بی رقیب در بین تمام تیم های بزرگ اروپا بوده و لیون با 2 و مارسی با یک بازیکن، جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

 

نظر شما