شناسهٔ خبر: 28802875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محکومبت اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم در میرجاوه

خبرگزاری صداوسیما

جمعی از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان در میرجاوه را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است: ما ائمه جمعه و جماعات اهل سنت سیستان و بلوچستان خواستار پیگیری عوامل این جنایت هستیم.
قطعا فعالیت تروریست ها در مرزهای ایران با حمایت آمریکا و حامیانش است.
از دولت پاکستان می خواهیم بااین گونه شرارت ها برخورد کند و در خصوص دستگیری تروریست ها با نیروهای ایرانی همکاری کند.
مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان هم در بیانیه ای ربودن برخی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را محکوم کرد.
در این‌ بیانیه  آمده است: اینجانب ضمن ابراز انزجار و محکوم نمودن این عمل قبیح، امیدوارم نیروهای ربوده شده هرچه زودتر با عافیت و سلامتی از قید اسارت نجات یابند.
همچنبن  ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در بیانیه ای حرکت ناجوانمردانه گروهک تروریستی تکفیری را در ربودن تعدادی از مرزبانان محکوم کرد و از نیروهای امنیتی، انتظامی و دیپلماسی خواست به جد در خصوص آزادی گروگان ها اقدام کنند.
وی همچنین گفت دولت پاکستان باید پاسخگو این تحرکات تروریستی باشد.
طایفه سپاهی هم با صدور بیانیه ای حمله مذبوحانه تروریست ها و ربودن بسیجیان طرح امنیت و مرزبانان هنگ مرزی در مرز میرجاوه محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است: طایفه سپاهی انزجار و نفرت خود را از این حمله اعلام نموده و این حمله ناجوانمردانه که موجب ربودن پاسدارن و محافظان وطن شده را به شدت محکوم می کند.
لازم است که تمام سران طوایف در هر منطقه ای عزم خود را جزم کرده و با اشراف اطلاعاتی از چنین رخدادهایی پیشگیری کنند و هر گونه تحرکات گروهک رو از قبل شناسایی و در نطفه خفه کنند.
مجتبی شجاعی فرماندار دلگان نیز در بیانیه ای اقدام تروریستی و مذبوحانه گروهک در مرز میرجاوه را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است قطعا اینگونه جنایات تروریستی در مرزهای ایران با حمایت آمریکا و رژیم های مرتجع دست نشانده منطقه است و مردم شیعه و سنی باهوشیاری و ایمان با هرگونه شرارت علیه ایران و انقلاب اسلامی مقابله می کنند.
 

نظر شما