شناسهٔ خبر: 28802689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور:

تامین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور از تامین دو هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار به مرزهای کشور و در داخل خاک عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

محسن مسلم خانی عصر امروز سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین گفت: با هماهنگی های انجام شده توسط وزارت کشور این تعداد اتوبوس از شهرهای مختلف کشور برای انتقال زائران اربعین در مناطق مرزی کشور و خاک عراق تامین شده و اعزام می شوند.

وی با بیان این مطلب افزود: از این تعداد حدود هزار دستگاه در مناطق مرزی و حدود هزار دستگاه اتوبوس در خاک عراق زائران را منتقل می کنند.

مسلم خانی تصریح کرد: اتوبوس های ایرانی منتظر صدور مجوز از سوی عراقی ها هستند و در چند روز آینده با استقرار در خاک عراق از نقاط مرزی زوار را به صورت رایگان اتنقال می دهند.

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور همچنین در خصوص کرایه خودرو های عراقی نیز گفت: مذاکراتی در خصوص کاهش ۵۰ درصدی هزینه های دریافتی خودرو های عراقی انجام یافته و مساعدت هایی اعلام شده که در حال پیگیری قطعیت این دستورالعمل به خودروهای عراقی هستیم.

مسلم خانی خاطر نشان کرد: هم اکنون عده ای از مردم و عشایر عراقی داوطلبانه اقدام به جابه جایی زائران در داخل عراق می کنند.

نظر شما