شناسهٔ خبر: 28802530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای میرر

دوئل بارسلونا و یونایتد برای جذب مدافع تاتنهام

در اسپانیا بر این عقیده هستند که بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب یک مدافع میانی جدید اقدام خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت نگران کننده زانوی ساموئل اومتیتی از یک طرف و تزلزل مدافعانی چون پیکه و لانگله از سوی دیگر باعث شده تا مسئولان بارسا به فکر جذب یک مدافع جدید باشند. به اینها مصدومیت اخیر فرمالن را هم اضافه کنید. شرایط به گونه ای است که بارسا در هفته های پیش رو تنها پیکه و لانگله را برای قلب خط دفاعی خود در دسترس می بیند.

 

 

 

 

طبق ادعای میرر، یکی از گزینه های بارسا، توبی آلدرویرلد است، مدافع بلژیکی تاتنهام که سابقه بازی در اتلتیکومادرید را هم دارد و با فضای لالیگا بیگانه نیست. او که فصل گذدشته با پوچتینو، سرمربی تاتنهام به مشکل خورد و تبدیل به ذخیره داوینسون سانچس شد، در جام جهانی بسیار خوش درخشید و در یکی از مصاحبه های جدید خود ضمن کنایه زدن به پوچتینو گفت که با بازی های خوبش در جام جهانی ثابت کرد که نیمکت نشینی اش در تاتنهام غیرمنصفانه بوده است.

 

توبی که مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار دارد، دو سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و بند فسخش نیز 28 میلیون یورو است. مبلغی که نه برای بارسا و نه برای یونایتد هنگفت نیست به خصوص که بدانیم بارسا اخیرا برای لانگله، 35.8 میلیون یورو هزینه کرده است.

دیگر مدافع مدنظر بارسا نیز ماتایس دی لیخت، بازیکن 19 ساله آژاکس است که به تازگی پیراهن تیم ملی هلند را نیز بر تن کرده است.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما