شناسهٔ خبر: 28802527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام با هدف شناسایی استعداد‌های خوزستان تاسیس شد

R41468/P1357/S6,57/CT11

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام گفت: هیئت مدیره و مدیریت پتروشیمی بندر امام در جهت مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور توسعه پایدار و متوازن ورزش منطقه ضمن حمایت ویژه از ورزش اقدام به تاسیس باشگاه ورزشی جهت شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه و کشور کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، به منظور نخستین قهرمانی تیم بسکتبال در باشگاه های آسیا  مدیریت باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام ، کادر فنی و همچنین بازیکنان تیم با مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دیدار کردند.

حمیدرضا رستمی در این مراسم ضمن تبریک اولین قهرمانی تیم بسکتبال در باشگاه های آسیا اظهار داشت : هیئت مدیره و مدیریت پتروشیمی بندرامام در جهت مسئولیت های اجتماعی و به منظور توسعه پایدار و متوازن ورزش منطقه ، ضمن حمایت ویژه از ورزش کارکنان و خانواده های آن ها اقدام به تاسیس باشگاه ورزشی جهت شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه و کشور نموده است.

وی افزود : پتروشیمی بندرامام اهتمام ویژه ای جهت  توسعه  ورزش  منطقه دارد و هدف از باشگاه داری سودآوری نبوده بلکه با قصد حمایت از ورزش ملی در چارچوب مصوبات هیئت مدیره شرکت پتروشیمی بندرامام می باشد. خوشبختانه کسب امتیاز ویژه قهرمانی این باشگاه در جام باشگاه های آسیا سبب به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و صدرنشینی آن شد که جای بسی افتخار است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام بیان کرد: عشق ، موجب رفع بسیاری از مشکلات بوده و بازیکنان تیم بسکتبال علیرغم وجود محدودیت‌ها، جوانمردانه به فعالیت ورزشی خود پرداختند و غیرت و همت ایرانی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

وی گفت: رسیدن به قله سخت است لیکن حفظ قله سخت تر می باشد به همین منظور نیاز به هماهنگی و آمادگی دائمی دارد.

در پایان مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن ایراد رهنمود هایی به بازیکنان ، کادر فنی و مدیریت باشگاه ورزشی ، برای همه دست اندرکاران آرزوی موفقیت روز افزون را از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/ح

نظر شما