شناسهٔ خبر: 28801520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

پیگیر طرح متروی اراک در مجلس هستیم/مجلس در حوزه صنعت خودرو ورود پیدا کرده است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: اگر شهرداری اراک مطالعات لازم را در خصوص مترو انجام دهد، می توانیم طرح متروی اراک را در مجلس پیگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون صنایع در مجلس گفت: در خصوص آلودگی هوای اراک باید میزان و نوع آلاینده ها دقیق بررسی شود. علوم پزشکی را شاخص اظهار نظر معرفی کنیم و اظهار نظر ها را به مراجع قانونی آن بسپاریم.

مقدسی قانون هوای پاک، را یکی از دستاوردهای عالی مجلس دهم دانست و افزود:لایحه هوای پاک نسبت به گذشته مترقی تر است ولی کافی نیست. حتما از پیشنهادات استقبال و از نظر کارشناسان استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجلس در حوزه صنعت خودرو ورود پیدا کرده است افزود: در خصوص ارتقای کیفیت و خروج خودروهای فرسوده و جایگزین کردن و ارتقای استانداردها مصوباتی دارد. 

مقدسی اظهار کرد: همچنین مجلس در خصوص استاندارد و کیفیت خودروهای تولیدی ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در حوزه حمل و نقل شهری گفت: اگر شهرداری مطالعات لازم را در این باره انجام دهد و شورای ترافیک بر آن صحه بگذارد، می توانیم طرح متروی اراک را در مجلس پیگیری کنیم.

وی افزود: مستندات باید متقن باشد تا بتوانیم در کمیسون تلفیق پیگیری کرده و آن را در ردیف بودجه قرار دهیم.

همچنین در این جلسه آقازاده استاندار مرکزی از مقدسی نماینده مجلس خواست در حوزه راه، درمان، بهداشت، آموزش و پرورش، دانشگاهها و محیط زیست که بسیار عقبیم، تلاش کنند. تا به رغم مشکلات اعتباراتی در ردیف استانداردها قرار بگیریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما