شناسهٔ خبر: 28801284 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

توسعه فضای کسب‌وکار با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره راهبردی نفت و نیرو، تعداد سخنرانان این نشست را 33 نفر عنوان کرد و گفت: توسعه فضای کسب و کار مبتنی بر تقویت ظرفیت‌های داخلی اصلی‌ترین محور چهارمین کنگره نفت و نیرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شانا، رکن‌الدین جوادی صبح امروز (سه‌شنبه، 24 مهرماه) در آیین گشایش رسمی چهارمین کنگره راهبردی نفت و نیرو گفت: انتخاب این محور، حاصل ارزیابی شرایط کشور، بحث‌های کنگره پیشین و نشست‌های متعدد یک سال اخیر باشگاه نفت و نیرو بوده است.

وی با بیان این‌که این کنگره با مشارکت و همدلی همه علاقه‌مندان توانسته است رو پای خود بایستد و هیچ کمکی را از نهادهای دولتی و توصیه‌ای دریافت نکرده است، اظهار کرد: باشگاه نفت و نیرو به‌عنوان یک باشگاه مردم‌نهاد با جذب حداکثر مشارکت تلاش می‌کند نتایج بهتری را ارائه دهد..

معاون وزیر نفت با اشاره به این‌که چهارمین کنگره نفت و نیرو در 6 نشست برگزار می‌شود، اظهار کرد: نقش مسئولیت اجتماعی در تغییر فضای کسب‌وکار شرکت‌های فعال در حوزه صنعت، بررسی پارادایمهای جدید در بالادستی صنعت نفت و گاز، راهبردهای پیشنهادی برای اصلاح سیاستها، ‌ساختار و مقررات بازار برق ایران، آخرین پیشرفتهای مدیریت پروژه در صنعت نفت و گاز، هلدینگداری در صنعت پتروشیمی؛ نگاهی بر الزام‌ها و چالشها و آسیبشناسی توسعه متکی بر صندوقهای بازنشستگی، دورنمای تولید و مصرف گاز و ارتباط آن با شدت مصرف انرژی و تخصیص گاز مازاد 6 محور این نشست‌ها هستند.

جوادی، تعداد سخنرانان را در این 6 نشست، 33 نفر عنوان کرد که از این تعداد هشت سخنران از کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، الجزایر و هلند خواهند بود، همچنین حدود 700 نفر در این کنگره ثبت نام کردند که شرکت‌کنندگان خارجی عمدتا از کشورهای چین، روسیه، ایتالیا، ژاپن هستند.

چهارمین کنگره راهبردی نفت و نیرو به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی و هم‌اندیشی بی‌واسطه دست‌درکاران، نخبگان و متخصصان حرفه‌ای داخلی و خارجی از بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی، امروز (سهشنبه، ۲۴ مهرماه) آغاز شد.

نظر شما