شناسهٔ خبر: 28800531 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آئین پاسداشت رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ در قم برگزار می‌شود

ابنا

آئین پاسداشت 13 سال مجاهدت فرهنگی، تبلیغی و علمی سفیر انقلاب اسلامی در اروپا حجت الاسلام «رضا رمضانی» 25 مهرماه در قم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ آئین پاسداشت 13 سال مجاهدت فرهنگی، تبلیغی و علمی سفیر انقلاب اسلامی در اروپا حجت الاسلام و المسلمین «رضا رمضانی»، رئیس اتحادیه علما و تئولوگ های شیعه در اروپا و مدیر سابق مرکز اسلامی هامبورگ در قم برگزار می‌شود.

این مراسم در روز چهارشنبه 25 مهرماه ساعت 19 در مدرسه علمیه آیت‌الله بهجت (ره) قم با حضور جمعی از شاگردان و علاقه‌مندان وی برای پاسداشت زحمات چندین ساله حجت الاسلام رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین «رضا رمضانی گیلانی» متولد سال ۱۳۴۲ شمسی در رشت، رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ و نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری است، وی بین سال‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۸۴ نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه کرج را نیز بر عهده داشت.

گفتنی است با حکم رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر «محمد هادی مفتح» به عنوان رییس جدید مرکز اسلامی هامبورگ معرفی شد. رییس جدید مرکز اسلامی هامبورگ در مراسمی معرفی و از خدمات رییس پیشین این مرکز قدردانی شد.

.........................
پایان پیام/ 167

نظر شما