شناسهٔ خبر: 28800485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از واحدهای تولیدی برتر ونمونه صنایع غذایی در یزد+ تصاویر

در اين همايش از 16 واحد توليدي برتر و نمونه در حوزه صنايع غذايي و بهداشتي ، 6 واحد نمونه و 22 مسئول فني واحدهاي توليدي مواد غذايي در استان تجليل شد .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکزیزد ،رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد در اين همايش ترويج مصرف غذاي سالم و مديريت تامين آن را از عوامل مهم و موثر در جهت تامين سلامت جامعه دانست وازتوليد کنندگاني که توانسته اند با استفاده از روش هاي مختلف محصولات باکيفيت توليد و ارائه دهند قدرداني کرد .
دکتر میرجلیلی تلاش براي تشويق واحدهاي توليدي فعال در عرصه صنايع غذايي به توليد محصولات با کيفيت و فراسودمند وکاهش شکر , نمک ,اسيد هاي چرب ترانس و چربي در فرايند توليد از مهمترين اهداف اين همايش  اعلام کرد .
وی اشاره کرد : در اين همايش از 16 واحد توليدي برتر و نمونه در حوزه صنايع غذايي و بهداشتي ، 6 واحد نمونه و 22 مسئول فني واحدهاي توليدي مواد غذايي در استان تجليل شد .
 هم اکنون در استان يزد 640 واحد توليدي ، صنعتي و کارگاهي در حوزه توليد مواد غذايي و بهداشتي  فعاليت مي کنند .
تجلیل از واحدهای تولیدی برتر ونمونه صنایع غذایی در یزد+ تصاویر تجلیل از واحدهای تولیدی برتر ونمونه صنایع غذایی در یزد+ تصاویر تجلیل از واحدهای تولیدی برتر ونمونه صنایع غذایی در یزد+ تصاویر تجلیل از واحدهای تولیدی برتر ونمونه صنایع غذایی در یزد+ تصاویر تجلیل از واحدهای تولیدی برتر ونمونه صنایع غذایی در یزد+ تصاویر

 
 

نظر شما