شناسهٔ خبر: 28800467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین انیمیشن مهارت آموزی در استان بوشهر رونمایی شد

R41363/P1377/S6,53/CT11

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به رونمایی انیمیشن مهارت آموزی کشور در استان بوشهر گفت: این پروژه در راستای نهادینه شدن فرهنگ مهارت در جامعه تهیه و تدوین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالمجید دراهکی ظهر امروز در آیین رونمایی از نخستین انیمیشن مهارت آموزی کشور در استان بوشهر با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در میان خانواده‌ها از اهداف ساخت این انیمیشن مهارتی است اظهار داشت: باید فرهنگ کسب مهارت  وکار را توسعه دهیم.

وی با تاکید بر ترویج پیام مهارتی در سطح جامعه تصریح کرد: با توجه به توسعه فناوری‌های جدید و استفاده خانواده‌ها از رسانه‌های موبایلی ساخت این انیمیشن می‌تواند کمک بزرگی برای توسعه مهارت آموزی در بین کودکان و خانواده‌های آنها داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه در این سازمان در مسیر مهارت آموزی و اشتغال جوانان گام بر می‌داریم، افزود: تولید چنین محتواهایی می‌تواند زمینه ساز توسعه فرهنگ کار و تلاش در سنین پایین در جامعه باشد و این خود مسیر راه اشتغال جوانان را در آینده مشخص می‌کند.

دراهکی با اشاره به اینکه جوانان برای ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی باید تلاش کنند زیرا مسیر توانمندسازی فراهم است، تاکید کرد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای به دنبال مدرک گرایی نیست بلکه سطح کارایی بالای افراد را مورد توجه قرار می‌دهد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه باید توجه خانواده‌ها و جوانان به سوی مهارت آموزی بیشتر سوق پیدا کند، خاطر نشان کرد: پیام آموزش‌های مهارتی را باید با تولید محتواهای موبایلی در جامعه ترویج داد.

وی با اشاره به اینکه ما باید با همکاری دیگر دستگاه‌ها  فرهنگ کسب مهارت کار را توسعه دهیم، افزود: استان بوشهر جایگاه مناسبی از نظر استعدادهای مهارتی دارد و باید زمینه رشد و تعالی آن با حمایت همه مردم استان  مهیا شود .

دراهکی با اشاره به اینکه باید در مهارت آموزی و توسعه تکنولوژی در استان از ظرفیت نخبگان مهارتی بهره‌گیری کنیم گفت:  راه مبارزه با بیکاری ، اشتغال  و مهارت آموزی است و استفاده از ظرفیت نخبگان برای استان اهمیت فراوانی دارد. 

انتهای پیام/ش

نظر شما