شناسهٔ خبر: 28800465 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

گروه اعزامی صداوسیما در جاکارتا روی سکو رفت

بالاترین میزان پوشش صدا و تصویر با کمترین تعداد عوامل فنی و تولیدی، سازمان صداوسیما را در صدر رادیو و تلویزیون‌های حاضر در محل بازی‌های آسیایی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ مجید شعبانپور رئیس مرکز تولید و فنی سیما، با اعلام این خبر، گفت: همکاران اعزامی، حماسه دیگری آفریدند و با تمامی محدودیتها موفق شدند مقام برتر در رقابت با تمامی رادیو و تلویزیونها حاضر در محل برگزاری بازیهای پاراآسیایـــی همچون (NHK) ژاپن و (KBS) کرهجنوبی و(CCTV) چین را کسب کنند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به اعزام دو گـروه فنی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی، افزود: این دو گروه متشکل از سه نفر از همکاران اداره کل فنی سیما بودند کـه در مدت زمان کمتر از سه روز نسبت به نصب و راهاندازی تجهیزات یک استودیوی سه دوربین بـــا کیفیت HD اقــــدام کردنـــد و بلافاصله اولین پخش زنده را به تهران داشتند که رکورد نصب و راهاندازی استودیو و همچنین پخش زنده با کمترین تعداد نفرات و کمترین زمان ممکن را باعث شدند. مجید شعبانپور ادامه داد: مساعدت و حمایت بیدریغ معاونان محترم سیما، مالی و سرمایه انسانی و توسعه و فناوری رسانه و ادارات تابعه سبب شد با بهرهگیری از خطوط ارتباطی ماهوارهای و اینترنتی تمامی رویدادهای افتخارآفرینان ورزش با چهار خط SNG و سه خط اینترنت بهسمع و نظر هموطنان رسانده شود.

خاطرنشان میشود این مقام طبق ارزیابیهای مستمر مسؤولان IBC (مرکز پخش بینالمللی) بازیها از عملکرد همکاران تعیین و ابلاغ شد.

نظر شما