شناسهٔ خبر: 28800458 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقتدی صدر:در کنار یکدیگر عراقی یکپارچه و متحد داشته باشیم

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل  خبرگزاري صداوسيما، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی به کُردهای عراق در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد:می خواهیم کُردها در کنار ما بدون جدایی زندگی کنید.
سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در این پیام خطاب به کُردهای عراق نوشت: می خواهیم در کنار ما باشید و بدون جدایی زندگی کنید واین بالاترین معانی محبت است تا در کنار یکدیگر عراقی یکپارچه و متحد داشته باشیم.
وی اظهار داشت:لقمه نان را با عدالت و انصاف بین خود تقسیم خواهیم کرد و اجازه تجاوز به شما را نخواهیم داد. ما به خوبی می دانیم در کنار شما دوستداران میانه روی حضور دارند که هیچ تفاوتی میان کُرد و عرب قائل نیستند و تنها تقوا و عشق به وطن را مد نظر قرار می دهند.
مقتدی صدر سیاستمداران کُرد را به رها کردن سهمیه بندی ها و تلاش برای نجات عراق فراخواند وگفت:«بشتابید تا عراق را نجات و به سهمیه بندی ها پایان دهیم و از همه فاسدان دوری گزینیم و چهره های جدید و پاکی را برای حفظ جایگاه عراق انتخاب کنیم».
وی در ادامه این مطلب افزود:نسل قدیمی تان با نسل جدید متحد شود تا شما و آنان ستون های عراق باشند و به حمایت از این کشور بپردازیم تا کرکوک به نمونه ای از همزیستی مسالمت آمیز برای همه طوایف و نژادها تبدیل شود.

نظر شما