شناسهٔ خبر: 28800371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاگردان تابارز مغلوب ژاپن شدند؛

پیروزی معنی‌دار سامورائی‌ها در سایتاما

تیم فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه با نتیجه 4 بر 3 موفق به شکست اروگوئه شد تا نشان دهد عزمی جدی برای قهرمانی در امارات دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژاپن امروز در دیداری دوستانه به مصاف اروگوئه رفت و در شرایطی که تیم اروگوئه با ستاره هایی نظیر گودین و کاوانی در این مسابقه حاضر شده بود، در پایان و در یک دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ژاپن شد.


گل اول این دیدار توسط تیم ملی فوتبال ژاپن با حرکت تماشایی تاکومی مینامینو به دست آمد و در دقیقه 28 پریرو بازی را به تساوی کشید. پیش از پایان نیمه اول اما اوساکا روی یک ریباند گل دوم را زد تا شاگردان موریاسو با پیروزی به رختکن بروند.


در نیمه دوم کاوانی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند ولی باز هم این ژاپنی ها بودند که با دو گل مینامینو و دوآن حساب کار را 4 بر 3 کردند تا گل رودریگوئز در دقیقه 75 نتواند مانع از شکست شاگردان تابارز در ورزشگاه پر از تماشاگر سایتما شود.


ژاپن پیشتر هم در مقابل پاناما که امروز مقابل کره جنوبی به تساوی 2 بر 2 دست یافت، با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده بود تا نشان دهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت ها در امارات است.

 

نظر شما