شناسهٔ خبر: 28800153 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اسامی پذیرفته‌شدگان طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اعلام شد

R1444/P1356/S4,37/CT1

نتایج طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآنی کشور طی اطلاعیه‌ای منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآنی کشور توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بهمن‌ماه سال گذشته در راستای بهبود وضعیت داوران موجود به لحاظ کیفی و شناسایی استعدادهای داوری، آموزش، تربیت و بکارگیری آن‌ها در رشته‌ها و سطوح مختلف مسابقات قرآنی و به منظور تکمیل بانک اطلاعات داوران کشور فراخوان  عمومی شد.

دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در آخرین اطلاعیه خود، اسامی پذیرفته‌شدگان رشته حفظ کل قرآنِ طرح ساماندهی داوران  را اعلام کرد.

فهرست داوران مجاز سازمان دارالقرآن دررشته حسن حفظ که در طرح ساماندهی داوران مرکز قرآنی اوقاف شرکت کردند.

قابل توجه شرکت‌کنندگان در مرحله اول طرح ساماندهی و ارتقای داوران – رشته حفظ کل

*** افرادی که اسامی آنها در پیوست (لیست شماره 1) است و در آزمون مرحله اول رشته حفظ کل، امتیاز بالای 70 را در بخش "قرائت حفظ" (صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتدا) کسب کرده‌اند، باید برای گذراندن " آزمون حسن حفظ" تا پایان آبان‌ماه 97 به اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

* تبصره 1- حافظان 20 جزء که در طرح شرکت کرده‌اند و اسامی آنها در لیست فوق و در ستون "وضعیت مشروط" برای داوری حفظ است، در صورتیکه وضعیت حفظ خود را به حفظ کل برسانند، می‌توانند در آزمون حسن حفظ شرکت کنند.

تبصره2 – افرادی که حافظ 5،10،15 و 20 جزء هستند و حفظ کل را به پایان نرسانند و در این طرح ثبت‌نام کردند، صرفاً می‌توانند در آزمون‌های تخصصی حفظ سازمان دارالقرآن‌الکریم شرکت و گواهی دریافت کنند.

کسانی که دارای مدرک و رتبه‌های ذیل هستند، می‌توانند برای شرکت در طرح ساماندهی داوران به سایت ( quraniran.ir ) مراجعه، ثبت‌نام و در آینده در دوره داوری حسن حفظ سازمان دراالقرآن‌الکریم شرکت‌ کنند.

الف) حداقل مدرک تخصصی درجه سه حفظ کل از سازمان درالقرآن

ب) حائر رتبه برتر (1 تا5) مسابقات کشوری اوقاف

ج) رتبه‌های (1 تا 3) مسابقات سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان  

د) حافظان کل، دارای مدرک کارشناسی علوم، قرآن و حدیث از وزارت علوم

تبصره 3 – افرادی که در طرح ساماندهی داوران شرکت کرده و از سویی در بخش داوری مسابقات حفظ، مورد تایید سازمان دارالقرآن هستند (لیست شماره 2) نیازی نیست به اداره تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند و می‌توانند در دوره‌های ارتقاء و یا نشست تخصصی که از سوی سارزمان اوقاف برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما