شناسهٔ خبر: 28800143 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان

"غلامعلی عباسی" متخصص پوست و مو برای نخستین بار به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن پیوند و بیماری های مو‌ی جهان ISHRS انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، "غلامعلی عباسی" متخصص پوست و مو برای نخستین بار به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن پیوند و بیماری های مو‌ی جهان ISHRS انتخاب شد.
عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در نیویورک گفت: انتخاب وی به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن ISHRS برای نخستین بار موجب شد پرچم ایران در همه سخنرانی ها روی میز سخنرانان برافراشته شود و این موجب غرور اینجانب شده است.
وی همچنین بعنوان نخستین پزشک ایرانی در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه فولیکول پلاتین شد.
کنگره سالیانه انجمن ISHRS باحضور پزشکان متخصص پوست و موی سراسر جهان امسال از یازدهم تا چهاردهم اکتبر ۲۰۱۸ در شهر لس آنجلس برگزار شد و پزشکان مقالات برتر خود را ارایه دادند.
این کنگره هر سال به برترین پزشکان جهان در زمینه تخصصی پوست و مو جایزه ای با نام فولیکول طلایی برای ارایه متد های ابدایی و یک جایزه دیگر با نام فولیکول پلاتینی برای مقالات و تحقیقات پایه ای اهدا می کند.

عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان عضویت پزشک ایرانی در هیات مدیره انجمن پیوند مو‌ی جهان

نظر شما