شناسهٔ خبر: 28800010 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

سینماپرس: نمایش «خاتون» روایتی از وقایع خرابه شام و شهادت حضرت رقیه (س) از ۲۲ مهر تا ۱۴ آبان ماه در مجموعه تئاترشهر به صحنه می­‌رود.

فیلم/ تیزر رسمی نمایش «خاتون»

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، تیزر نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم­‌بخش رونمایی شد که برای سومین سال پیاپی با ترکیب جدیدی از بازیگران از امروز در مجموعه تئاترشهر به صحنه می­‌رود.

این تیزر از امروز سه­‌شنبه ۲۴ مهر ماه از شبکه­‌های مختلف سیما پخش می­‌شود.

بازیگران «خاتون» به ترتیب حروف الفبا شامل کریم اکبری مبارکه، علی برجی، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، عطیه غبیشاوی، کیمیا ملائی و میلاد محمدزاده است که در این نمایش ایفای نقش می­‌کنند و قرار است روایتگر وقایعی از خرابه شام باشند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خرابه معروف شام در کنار قصر سبز یزید، مدتی از رفتن اسرا از شهر می‌گذرد و مسئولین حکومتی برای خرید آن خرابه به نزد «آسیه» پیرزن صاحب ویرانه می‌آیند. «آریحا» دختر کوچک نصرانی که یتیم است و نزد عمویش «یوحنا» که تاجر جوانی است به آنجا رفت ­و آمد دارد و با همبازی خود در حجره‌ای مشغول بازی است. مأمورین حکومت در هنگام حضور در خرابه با «حمیده» یکی از غساله‌های شهر که همدم «آسیه» است و «یوحنا» برخورد می­‌کنند و ...

نمایش «خاتون» روایتی از وقایع خرابه شام و شهادت حضرت رقیه (س) به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم­بخش از ۲۲ مهر تا ۱۴ آبان ماه هر روز ساعت ۲۰ در مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

نظر شما