شناسهٔ خبر: 28799939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشکسوت داوری فوتبال: در کمیته داوران دعوا سر ریاست است

تهران- ایرنا- پیشکسوت داوری فوتبال ایران گفت: در کمیته داوران فدراسیون فوتبال دعوای اصلی سر ریاست است و با تصمیماتی که امروز در نشست رییس و دبیرکل با کمیته داوران گرفته شد، فریدون اصفهانیان همچنان نفر اول این کمیته خواهد بود.

صاحب‌خبر -

نوید مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص انتخاب داود رفعتی به عنوان رییس دپارتمان داوری با بیان این مطلب اظهار داشت: رفعتی با هماهنگی رییس کمیته داوران انتخاب شده و امیدوارم که بتواند در کار خود موفق باشد. به اعتقاد من همچنان کار اصلی دپارتمان داوری بر روی دوش کمیته خواهد بود و دپارتمان نقشی در تصمیم گیری های اصلی ندارد.
امروز و در نشستی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال با مهدی تاج رئیس و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال داشتند، داود رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان داوری انتخاب شد. این دپارتمان از سال گذشته و بعد از استعفای حسن کامرانی فر به دلیل اختلاف نظر با فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، بدون رئیس بود.
وی ادامه داد: فیفا در دستور العمل خود می گوید سیاست گذاری داوری با کمیته و اجرای آن با دپارتمان خواهد بود. در کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیشتر دعوا بر سر ریاست است و با این شیوه قطعا همچنان رییس فریدون اصفهانیان خواهد بود.
پیشکسوت داوری فوتبال ایران گفت: متاسفانه در سالیان اخیر داوری ایران با اُفت جدی روبه رو شده و دلیل اصلی آن ضعف کمیته داوران است.
وی تصریح کرد: برای پیشرفت داوری باید افراد بزرگ به عضویت کمیته داوران در بیایند این در حالی است که تمامی بزرگان داوری کشور در حال حاضر خانه نشین هستند.
مظفری اظهار داشت: در حال حاضر کسی اراده ای برای بهبود شرایط داوری کشور ندارد و از روسای کمیته داوران سئوال می که بعد از 6 سال چه دست آوردی دارند؟
وی ادامه داد: آقایان در کمیته داوران در این سال های از بذرهای گذشته بهره بردند و خودشان هیچ بذری نکاشته اند.
ورزشی **9118**9129

برچسب‌ها:

نظر شما