شناسهٔ خبر: 28799681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برخی اقلام در کنسولگری سعودی در استانبول دستکاری شده‌است

اردوغان : برخی مواد در کنسولگری عربستان در استانبول جایی که جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی دو هفته پیش در آن ناپدید شد، با رنگ پوشانده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رسانه های ترکیه به نقل از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کردند پلیس ترکیه در جستجوی وجود احتمالی " مواد سمی " در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول است. 
رئیس جمهور ترکیه پس از نشست پارلمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت پلیس ملی به دنبال یافتن " مواد سمی " احتمالی در کنسولگری عربستان در استانبول است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد برخی مواد در کنسولگری عربستان در استانبول جایی که جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی دو هفته پیش در آن ناپدید شد، با رنگ پوشانده شده است.
اردوغان این سخنان را در گفتگو با خبرنگاران پس از آن بیان کرد که پلیس ترکیه برای نخستین بار وارد کنسولگری سعودی شد و به مدت 9 ساعت این ساختمان را بازرسی کرد.
رئیس جمهور ترکیه همچنین گفت که مقامات در حال بررسی مواد سمی در این ساختمان هستند.
مقامات ترکیه در گفتگو با رویترز اعلام کرده اند که مسئولان یک نوار صوتی در اختیار دارند که نشان می دهد خاشقجی در کنسولگری سعودی به قتل رسیده است.
کارشناسان قضایی ترکیه دوشنبه شب کنسولگری را تفتیش و بازرسی کردند. یک مقام ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد محل سکونت دیپلمات عربستان سعودی در استانبول نیز بازرسی خواهد شد.

نظر شما