شناسهٔ خبر: 28799552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس وظیفه عمومی ناجا:

اسرائیل شبها از ترس ایران خواب ندارد/ دشمن با همه امکانات ذلیل شد

رئیس وظیفه عمومی ناجا گفت: اکنون حضور مدافعان حرم و دفاع از کشور سوریه به جایی رسیده است که اسرائیل شبها از ترس ایران خواب ندارد و سران آنها شب سر راحت بر بالین نمی‌گذراند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی رئیس وظیفه عمومی ناجا صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهارکرد: درود میفرستیم به امام شهدا که به ما درس آزادگی آموخت که زیر بار ذلت نرویم و با عزت زندگی کنیم.

 

وی با بیان این‌که شما یاد و خاطره شهدا را ارج می‌نهید و بزرگداشت می‌گیرد، افزود: بدانید که قطعا این جلسات بدون حضور شهدا نخواهد بود.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: اگر اکنون ما ( نیروهای مسلح) هستیم به برکت و وجود شهدا و خانواده‌های آنها است.

 

نوروزی عنوان‌کرد: مردم خراسان‌جنوبی در زمان جنگ علاوه بر حضور در خط مقدم در پشت جبهه بوده و جنگ را حفظ کردید، فرزندانتان در جبهه‌های جنگ در جنوب، غرب و در بخش‌های مختلف کشور جنگیدند.

 

وی ضمن اشاره به شهادت امام جمعه وقت کرمان به دست منافقان در دهه 60، گفت: منافقان، امام جمعه‌هایی که در جنگ حضور داشتند را تحمل نکرده و از سر راه برداشتند چراکه می‌دانستند که این امام جمعه‌ها جبهه‌های جنگ را هدایت و پشتیبانی می‌کنند.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا عنوان‌کرد: منافقان در خراسان‌جنوبی نیز شهید هاشمی‌نژاد را هدف داشته و با تشکیل خانه تیمی در مشهد برنامه‌های خود را پیش می‌بردند و در نهایت این فرد را به شهادت رساندند.

 

نوروزی گفت: آن زمان جنایت منافقان و گروهک‌ها در شرق و غرب بود و در کنار این‌ها منافقان داخلی با مکر و حیله وجود داشتند اما در مقابل همه اینها جوانانی بودند که حاضر به ترک کشور نبودند و در مقابل مکر دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: منافقان ۱۷ هزار نفر را شهید کردند که این شهدا علاوه بر شهدای جنگ تحمیلی اند.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: منافقان و عوامل شهدای ترور به وسیله رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم دستگیر شده و از بین رفتند.

 

نوروزی عنوان‌کرد: آن دوران همزمان با جنگ با صدام در داخل کشور نیز باید با منافقان مبارزه می‌کردیم و همزمان شما مردم خراسان‌جنوبی باید از مرز نگهبانی می‌کردید چرا که آن موقع کشور افغانستان در تصرف دیگران بود.

 

وی اظهار کرد: وقتی می‌گوییم ۸ سال دفاع مقدس منظور مقابله با صدام در جنگ تحمیلی، دفاع از داخل کشور و مبارزه با منافقان، دفاع از مرز و مبارزه با گروهک‌ها است.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا گفت: برای این انقلاب خیلی خون‌ها داده‌ایم. برای رهایی کردستان خونهای زیادی ریخته شده است و این خونها کشور را بیمه کرده است.

 

نوروزی گفت: اینکه می‌گوییم آمریکا و ایادی اش هیچ غلطی نمی‌توانند بکند به خاطر این خونها است.

 

وی تصریح کرد: این انقلاب افرادی بسیجی پرورش داده و این بسیجی‌هایی مثل شهید حججی که غوغایی در کشور و دنیا کرد را پرورش داده است.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: دشمن فهمیده که انقلاب اسلامی چیست و کیست و همه اینها را سنجیده‌ است.

 

نوروزی خاطرنشان‌کرد: دفاع مقدس و جنگ با تمام دنیا و پیروزی نیز بر دنیا بود.

 

وی گفت: دشمن داعش را برای نابودی ما تشکیل داد اما داعش را شکست دادیم.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از نقشه‌های دشمن نقش برآب شد و فقط در دو عملیات دفاع مقدس ۳۶ هزار نفر از نیروهای دشمن را اسیر کردیم.

 

نوروزی اظهارکرد: اکنون حضور مدافعان حرم و دفاع از کشور سوریه توسط نیروهای خدوم ما به جایی رسیده است که اسرائیل شبها از ترس ایران خواب ندارد و سران آنها شب سر راحت بر بالین نمی‌گذراند.

 

وی بیان‌کرد: در مسیر راهپیمایی اربعین تصاویر شهدا نصب است و این تصاویر پیام دارد یعنی اینکه شهدا کشور عراق را نیز بیمه کرده‌اند.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: دشمن را با همه امکانات در دریا، خشکی، عراق و سوریه پوزه‌اش را به خاک مالیده شد و اکنون دشمن شما بسیار ذلیل شده و نمی‌داند چگونه فرار کند.

 

نوروزی یادآور شد: این انقلاب را با دادان شهدای بسیار زیاد به دست آورده ایم قدر انقلاب و امام و رهبری را بدانید.

 

وی گفت: به خانواده شهدا، شهادت همه فرزندانتان را تبریک می‌گوییم و از خداوند خواهانم روز به روز بر عزت و عظمت مردم ایران به برکت ۲۳۰ هزار شهید، جانباز و ایثارگر بیفزاید تا چشم دشمنان را کور کنیم.

 

اننهای پیام/

نظر شما