شناسهٔ خبر: 28799038 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

گیم‌ پلی جدید نسخه موبایل بازی فیفا منتشر شد

بازی فیفا یکی از محبوب‌ترین عناوین ورزشی در میان کاربران است. شرکت الکترونیک آرتز به تازگی پیش نمایشی از گیم پلی نسخه بتا این بازی منتشر کرده که نحوه عملکرد بازی مذکور را بر روی گوشی‌های هوشمند به نمایش می‌گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، هر ساله شرکت الکترونیک آرتز نسخه جدید بازی فیفا را برای کنسول‌های خانگی، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند و سال 2018 قرار نیست از این قاعده مستثنی باشد. در حال حاضر نسخه کنسول و رایانه‌های شخصی بازی FIFA 2019 روانه بازار شده است و در هفته‌های آتی این عنوان برای گوشی‌های هوشمند نیز انتشار خواهد یافت.

شرکت الکترونیک آرتز برای اینکه بتواند طرفدارن بازی فیفا را هیجان‌زده نگه دارد، پیش نمایشی از گیم پلی آن را به تازگی منتشر کرده است. طبق ادعا این شرکت، زمین بازی به طور کامل بازسازی شده و این مفهوم را می‌رساند که تمامی بازیکنان از طراحی جدیدی برخوردارند و مدل آن‌ها نیز  تغییر یافته است.

همچنین دقت انیمیشن‌ها ارتقا پیدا کرده و به لطف آن تجربه‌ای روان و با کیفیت بالا برای کاربران مهیا شده است، به طوری که می‌توان بازی فیفا را در عرصه موبایل بی‌رقیب دانست زیرا هیچ یک از عناوین فوتبالی چنین امکاناتی را ارائه نمی‌دهند. علاوه بر پیشرفت‌های بصری، الکترونیک آرتز شادی‌های پس از گل فعلی را بهبود بخشیده و تعدادی از مدل‌های جدید را به این قسمت بازی اضافه کرده است. همچنین نباید پیشرفت‌های صورت گرفته در موتور این بازی را از یاد برد.

از سوی دیگر، کنترل بازیکنان در زمان دفاع بهتر شده و به مراتب انیمیشن‌های با کیفیت‌‌تری را در این عنوان مشاهده خواهیم کرد. همچنین مهارت‌ها و حرکت‌هایی جدیدی از قبیل یک پا دو پا، تغییر لاین و ضربه با پشت پا در این نسخه گنجانده شده است. در بخش پایانی الکترونیک آرتز بیان کرده که قابلیت‌های تازه‌ای را به سیستم ضربه‌های آزاد افزوده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند مسیر پیمایشی توپ را در صفحه نمایش‌ اسمارتفون‌شان مشاهده کنند.

از آنجایی که برنامه پیش فصل به صورت کامل آماده شده، می‌توانید برای ساخت تیم‌تان در فصل جاری بازی فیفا موبایل جوایز ویژه‌ای را دریافت کنید.

نظر شما