شناسهٔ خبر: 28798995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کادر پزشکی بارسلونا به فرانسه اطمینان داده است که خطر جراحی، "فعلا" اومتیتی را تهدید نمی‌کند

مهدی آزادی

این خوش بینی وجود دارد که اومتیتی پیش از فیفا دی بعدی به تمرینات بارسلونا برگردد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - این احتمال وجود دارد که ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا کمتر از یک ماه دیگر به میادین برگردد.

به گزارش موندو دپورتیوو، 28 سپتامبر بود که بارسا با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که اومتیتی به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو، نمی‌تواند تیم را در بازی‌های پیش رو همراهی کند و تنها به گفتن اینکه نحوه پیشرفت ریکاوری او، زمان بازگشتش به میادین را مشخص خواهد کرد، بسنده کرد. گفته شد که کادر پزشکی بارسا برای آسیب دیدگی اومتیتی که مدت‌ها است او را آزار می‌دهد، پروسه مخصوص ریکاوری طراحی کرده که این بازیکن در حال پشت سر گذاشتن آن است. این هم گفته شد که باشگاه احتمال اینکه اومتیتی در نهایت مجبور به انجام عمل جراحی باشد را هم رد نمی‌کند. بسته به اینکه زانوی او چه واکنشی به ریکاوری طراحی شده بدهد.

نشریه اکیپ امروز در گزارشی اعلام کرد کادر پزشکی فدراسیون فوتبال فرانسه در تماس با همتاهایشان در بارسلونا شرایط اومتیتی را جویا شده و نگرانی‌شان از اخباری که در رسانه‌ها پیرامون مصدومیت این مدافع ارزشمند شنیده می‌شود را ابراز کرده‌اند. با این حال پزشکان بارسلونا به آنها اطمینان خاطر داده‌اند که خطر جراحی فعلا اومتیتی را تهدید نمی‌کند. به گفته پزشکان بارسلونا، مصدومیت اومتیتی به نوعی است که او نیاز به استراحت دارد و فشار وارد کردن زودتر از موعد به زانوی او، التهاب کنونی را بیشتر خواهد کرد.

کادر پزشکی بارسلونا امیدوار است اومتیتی پیش از فیفا دی بعدی که در اواسط ماه نوامبر خواهد بود، به تمرینات و میادین برگردد. گرچه هنوز هم تصمیم نهایی درباره این مدافع گرفته نشده است.

نظر شما