شناسهٔ خبر: 28798906 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

رئیس فدراسیون اسکیت کشور:

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور بی بدیل است

رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور بی بدیل است و تیم های باشگاهی فرهنگی ورزشی این دانشگاه در میادین و عرصه های ورزشی داخلی و بین المللی خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از اداره کل تربیت بدنی، محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی با دکتر کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

رضایی در این دیدار با تأکید بر اینکه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور بی بدیل است، گفت: تیم های باشگاهی فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در میادین و عرصه های ورزشی داخلی و بین المللی خوش درخشیدند و همواره در قله افتخار ایستاده اند.

رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای عظیم ترین زیرساخت های ورزش کشور است و بستر مناسبی برای توسعه و آموزش ورزش های پایه در اختیار دارد، امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه بین فدراسیون اسکیت و این دانشگاه روند رو به رشدی در این زمینه ایجاد کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه که در هفته رشته اسکیت بورد، اینلاین هاکی، سرعت، اینلاین فری استایل، هنری، رولر آلپاین و دانهیل و رول بال منعقد شده، بتواند روندی رو به رشدی را در این زمینه ایجاد کند.

رضایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ورزش اسکیت نیاز به حمایت های بیشتری دارد و دانشگاه آزاد اسلامی همواره نقش موثری در این حمایت ایفا کرده است.

دکتر جوانمرد نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه ای به ورزش های پرمدال در بخش پایه، پشتوانه سازی و استعداد یابی برای تیم های باشگاهی و ملی دارد و چندین تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و فدراسیون های مختلف در این خصوص در حال انعقاد است.

وی گفت: اکثر ملی پوشان و مربیان رشته اسکیت در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده و یا مشغول به تحصیل هستند. که این امر موجب افزایش ارتقاء سطح علمی و دانش ورزشی آنها شده و موفقیت های چشم گیری در جوامع بین الملل به همراه داشته است.

نظر شما