شناسهٔ خبر: 28797210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیست عجیب کاروان کاراته اعزامی به مادرید

مهمانان ویژه و سفر‌های خانوادگی به اسپانیا/ سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تغییر کرد!؟

تیم ملی کاراته کشورمان در حالی قرار است آبان ماه راهی مسابقات جهانی اسپانیا شود که در بین نفرات اعزامی به مادرید نام مادر و دختری به عنوان میهمانان ویژه از سوی مسئولان فدراسیون دیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کاراته در حالی قرار است اواسط آبان ماه به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شود که کاراته ایران در بخش مردان و بانوان قرار است در این رقابت‌ها مثل روال گذشته حضور داشته باشد، اما در لیست کاروان اعزامی کاراته ایران به این رقابت‌ها اسامی تعدادی از افراد متفرقه و برخی از کاراته‌کاها دیده می‌شود که اصلا عضو تیم ملی نیستند و در سفر خارجی حضور دارند. البته نام تعدادی از نفرات هم که در لیست وجود دارد گویا قرار است به عنوان میهمانان ویژه از سوی مسئولان فدراسیون کشورمان به این رقابت‌ها اعزام شوند.

اینکه به چه دلیلی مسئولان فدراسیون همسر و فرزند دوستان خود را به همراه تیم ملی کاراته قرار است به اسپانیا اعزام کنند را کسی نمی‌داند و باید مسئولان فدراسیون پاسخگوی این موضوع باشند البته طبق آخرین خبرها میهمان ویژه فدراسیون کاراته در حال حاضر به همراه همسر و فرزند خود برای یک سفر توریستی راهی روسیه شده، اما نام آنها در سایت فدراسیون جهانی جزو نفرات اعزامی به مادرید نیز اعلام شده است. 

یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که رخ داده این است که نام سیده ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در سایت فدراسیون جهانی فرشته عنوان شده که این طور به نظر می‌رسد که نام او با یکی از کاراته‌کاهای اصفهانی اشتباه شده است.

اسامی تمامی نفراتی که طبق لیست فدراسیون جهانی قرار است راهی اسپانیا شوند به شرح زیر است:

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون، محسن آشوری و افسانه باقری دبیر و نایب رئیس بانوان VIP، منوچهر حاجی‌محمدیان یکی از منتقدان اصلی فدراسیون کاراته به عنوان مدیر فنی اعلام شده است. حجتی و خواجوی هر دو به عنوان دکتر و فیزیوتراپ قرار است به این رقابت‌ها اعزام شوند. در این بین نام کیمیا نصیرنژاد و زینب پورانیان (مدیرروابط بین الملل) نیز در این لیست وجود دارد و به عنوان میهمانان ویژه قرار است به این رقابت‌ها اعزام شوند. 

محمود رشیدی (دکتر و فیزیوتراپ) در این لیست است. نام رشیدی در حالی در لیست فدراسیون جهانی دیده می‌شود که اصلاً مشخص نیست وی چه کسی است! وی به عنوان سومین دکتر یا فیزیوتراپ معرفی شده است.  نام شهاب سلطانی (مربی تیم ملی) نیز به عنوان مدیر فنی و ورزشی مطرح شده است. 

مربیان و همراه:

سیدشهرام هروی (سرمربی)، حسین روحانی (مربی)، سیده فرشته موسوی (سرمربی)، فرخ‌ناز ارباب (همراه).

اسامی مربیان در حالی منتشر شده است که نام سرمربی تیم ملی بانوان سیده ستاره موسوی است که در لیست منتشر شده نام وی فرشته موسوی اعلام شده است.

کاتای مردان:

شهرجردی، دلیخون و زند

کاتای تیمی بانوان:

قاضی‌زاده، جعفری‌زاده و تقی‌پور

کمیته بانوان تیمی:

شیما آل سعدی، آویشن باقری، فاطمه چالاکی و مبینا کاویانی

نام کاویانی در حالی دیده می‌شود که او یکی از منتقدان اصلی فدراسیون کاراته است و اصلاً در لیست اعزامی به مسابقات وجود ندارد. 

کمیته تیمی:

سعید احمدی، صالح اباذری، علی‌اصغر آسیابری، کیوان بابان، هامون درفشی‌پور، سیدعلی کریمی و مهدی خدابخشی.

انتهای پیام/س

نظر شما