شناسهٔ خبر: 28796865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مرد طلایی مسابقات دو و میدانی پارا آسیایی 2018:

مسئولان در افزایش مبالغ جوایز ورزشکاران مدال‌آور تجدید نظر کنند

حمید اسلامی مرد طلایی مسابقات دو و میدانی بازی‌های پارا آسیایی 2018 گفت: مسئولان استان برای اهدای جوایز تجدید نظر کنند، جوایز کنونی برای یک ورزشکار قهرمان که فرصت بسیاری برای رسیدن به این جایگاه صرف می‌کند، بسیار کم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه مدتی از میادین ورزشی دور بودم، اظهار کرد: بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا تجربه خوبی بود چرا که رقبا دارای عناوین جهانی و پارالمپیکی بودند وکیفیت مسابقات بالا بود.

وی در ادامه گفت: در این رقابت‌ها در ماده ۱۵۰۰ متر در زمان ۴ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۵۰۰۰ متر نیز در زمان ۱۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه مقام اول را کسب کرده و رکورد زدیم که متأسفانه با اعلام خطا از ما، حذف شدیم.

ورزشکار نابینای همدانی دارنده مقام اول دو و میدانی بازی‌های پارا آسیایی جاکارته ۲۰۱۸ بیان کرد: برای رقابت جهانی مارال که در آبان‌ماه سال آینده برگزار می‌شود خود را آماده می‌کنم که در آنجا بتوانم سهمیه برای رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو را اخذ کنم.

وی با بیان اینکه مدال دوم خود را تقدیم سردارمجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان کردم، افزود: در مصاحبه‌های به این موضوع اشاره کردم ولی حذف شد .

اسلامی با انتقاد از تهیه جوایز مسئولان همدانی تصریح کرد: مسئولان استان برای اهدای جوایز تجدید نظر کنند چرا که این جوایز برای یک ورزشکار قهرمان که فرصت بسیاری برای رسیدن به این جایگاه صرف می‌کند بسیار کم است.

وی ادامه داد: در سایر شهرها، استاندار و شورای شهر برای تهیه جوایز به اداره ورزش کمک می‌کنند ولی در همدان فقط اداره ورزش استان ۱۰۰ میلیون ریال در نظر گرفتند که این واقعاً مبلغ ناچیزی است.

ورزشکار نابینای همدانی دارنده مقام اول دو و میدانی بازی‌های پارا آسیایی جاکارته ۲۰۱۸ خاطر نشان کرد: 8 نفر ورزشکار همدانی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک حضور دارند که نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای افزایش مبالغ جوایز است.

انتهای پیام/

 

نظر شما