شناسهٔ خبر: 28796699 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| اتاق اصناف جهت حفظ آرامش بازار قوی‌تر وارد شود

R7840/P1357/S6,60/CT11

استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری بازاریان در حفظ آرامش اقتصادی گفت: اتاق اصناف جهت حفظ آرامش بازار و اجرای اختیارات خود قوی‌تر وارد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمدحسین مقیمی در نشست با رئیس و اعضای اتاق اصناف تهران با اشاره به اختیارات گسترده اتاق اصناف جهت حفظ آرامش بازار اظهار داشت: اتاق اصناف در حفظ آرامش بازار و اجرای اختیارات خود قوی‌تر وارد شود.

وی بیان کرد: 400 هزار عضو در اتحادیه‌ها تحت نظر اتاق اصناف است که ظرفیت خوبی برای تبیین سیاست‌های دولت است و باید به درستی از این ظرفیت استفاده کرد.

استاندار تهران همچنین ادامه داد: دولت، اصناف، بازار و مردم، گروه‌های مختلف نیستند بلکه همه در کنار هم در نظام هستیم. تصمیمات دولت باید به سرعت اطلاع‌رسانی شده و هماهنگی میان گروه‌ها ایجاد شود نباید بازار به مسیری برود که خودرو 120 میلیونی در چند روز به قیمت 400 میلیون تومان برسد.

مقیمی با اشاره به اثرگذاری بازاریان در حفظ آرامش اقتصادی جامعه تصریح کرد: 80 درصد خیریه‌های بزرگ کشور از سوی بازاریان اداره می‌شود و با توجه به جایگاه و اختیارات اتاق اصناف در میان بازاریان می‌توان مسائل و مشکلات بازار را به خوبی مدیریت کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخبار صحیح به دور از شایعه‌پراکنی از سوی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها به بازاریان اطلاع داده شود تا از ایجاد نگرانی به بازار ناشی از شایعه پراکنی و اخبار ناصحیح پرهیز و التهاب بازار مدیریت شود و بتوانیم آرامش بازار را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما