شناسهٔ خبر: 28796599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار بوشهر بر برخورد قاطع با گرانفروشی

استاندار بوشهر بر برخورد قاطع با هر نوع گرانفروشی در استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید استاندار بوشهر بر برخورد قاطع با گرانفروشیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تقدیر از نظارت‌های صورت گرفته در بازار استان افزود: خوشبختانه طی هفته گذشته و هفته جاری قیمت برخی اقلام کاهش یافته و جز در لبنیات و یکی دو قلم کالای دیگر افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر بازار استان اضافه کرد: بازرسی‌های سرزده و مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه بر قیمت کالاهای اساسی به طور منظم و با دقت انجام شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که فشار کمتری روی مردم وارد شود و با هر نوع گرانفروشی در هر حوزه‌ای برخورد قاطع ‌شود.

وی همچنین خواستار کاهش هزینه‌های بندری شد و گفت: افزایش قیمت، خارج از نرخ مصوب به هیچ وجه نباید صورت گیرد و اداره بنادر باید این موارد را رعایت کند و در صورت رعایت نکردن و افزایش تعرفه‌ها، تعزیرات حکومتی باید برخورد کند.

گراوند با اشاره به تامین سوخت لنج‌های استان افزود: از امروز مشکل سوخت لنج‌ها حل شده که امیدواریم این مساله موجب بهبود وضعیت بازار شود.

نظر شما