شناسهٔ خبر: 28796576 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

در سالن‌های خصوصی پایتخت چه نمایش‌هایی اجرا می‌شود؟

تهران (پانا) - در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۲۳ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. نمایش هایی که در هفته آخر مهر ماه میهمان این سالن ها هستند در این گزارش معرفی می‌شوند..

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۲۳ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در هفته آخر مهر ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در اواخر اولین ماه از سومین فصل سال 97 هستند. پردیس تئاتر شهرزاد با 3 سالن از 5 نمایش میزبانی می‌کند و عمارت نوفل لوشاتو در دو سالن پذیرای 5 اجرا است. همچنان در این هفته نمایش‌هایی همچون «تهوع»، «همه پسران من» و... روزهای پایانی اجرای خود را سپری می‌کنند. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در هفته آخر مهر ماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

5 نمایش در شهرزاد

نمایش«تهوع» به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر ساعت 20:30 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش شکیب شجره، بنیامین پیروانی، همایون حیدرزاده و ویدا قراگوزلو به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه این نمایش که اقتباسی آزاد از رمانی به همین نام، اثر ژان پل سارتراست؛ آمده: تهوع داستان زندگی مردی تنها و منزوی به نام آنتوان روکانتین است که در انزوای خود به پرسش های بنیادی در خصوص هستی شناسی بر می خورد و در این امر در برخورد با آدمیان و اشیاء و محیط اطرافش دچار حالت تهوع می شود. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش«عندازمطالبه» به نویسندگی مرتضی شاه‌کرم و کارگردانی سامان خلیلیان که پیش از این در تئاترشهر به صحنه رفته بود؛ ساعت 20 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام‌خلیل نژاد، محمد زوار بیریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده و سید علی موسویان بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نمایش داستان جماعتی را روایت می کند که به نحوی در صف و چشم انتظاری رسیدن خبری میباشند. این خبر می تواند زندگی آنان را دستخوش تغییرات عمده ای نماید. دستیابی و چشم به راهی این اتفاق همگی را برای قرار گرفتن سریعتر به مقصودشان در یک رقابت محترمانه و سبقت از یکدیگر قرار داده است. بهای بلیط نمایش 35000 تومان می‌باشد.

نمایش «سنگ ها برای آنتیگون» نوشته ساسان فقیه عی پازکی و به کارگردانی علی پازوکی ساعت 21:45 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش گیلدا حمیدی، میثاق زارع، سمانه اسماعیلی و محمد صدیقی مهر ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: آنتیگون و ایسمنه در یک کافه مشغول کار و گذران زندگی هستند. با ورود غریبه ای به کافه روال زندگی آنها دگرگون می شود. بهای بلیط نمایش 18000 و 21000 تومان تعیین شده است.

نمایش «صد در صد» نوشته مارکس لید و به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی ساعت 21 در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش ستاره پسیانی و هوتن شکیبا ایفای نقش می‌کند. این نمایشتندیس بهترین بازیگر زن و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد و کاندیدای بهترین کارگردانی، موسیقی و طراحی صحنه از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را داراست. بهای بلیط نمایش 40000، 15000 و 50000 تومان می‌باشد.

نمایش «مواچیله در هیچ جا» به نویسندگی و کارگردانی محمد نیما مظاهرى ساعت 18:45 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش مهسا اصغرى، کاوه دوستى، حمید رشید، شایسته سجادى، شیما صفرى، مرصاد فیضى، فوژان فروتن، معین کرمى، نوید نصرتى و محمد نیما مظاهرى بازی می‌کنند. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.


عصر جدید تجربه در تئاتر مستقل تهران

نمایش «زمان صفر مطلق» به نویسندگی و کارگردانی امیربابا شهابی ساعت 17، 21 و 23 در تئاتر مستقل تهران در قالب دومین رپرتوار عصر تجربه اجرا می‌شود. در این نمایش رکاظم موسوی و امیر باباشهابی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: من یک بدن بدون مغزم. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان می‌باشد.

نمایش «تن، مرگ» به طراحی، کارگردانی و بازیگری بهزاد غلامی ساعت 23 در تئاتر مستقل تهران در قالب دومین رپرتوار عصر تجربه اجرا می‌شود. شیوه اجرایی نمایش بوتو(دارکنس دنس) تمام کنش‌های اجتماعی انسان از مجرای بدن او ساخته می‌شود و بروز می‌کند. عوامل کنش‌گرانه انسان فقط از طریق توانمندی‌های روحی او که هوشمندی، آگاهی و نیات درونی را در خود دارد جریان نمی‌یابد .بلکه قابلیت های جسمانی او هم تاثیر بسزایی دارد. بدن انسان عنصری مادی است که تحت نفوذ رویه‌ها، زمینه‌ها و گفتگو‌های اجتماعی شکل می‌گیرد. با این نگاه تن مرگ روایت گر بدنی است که از تعاریف اجتماعی به ماهیت تکاملی خود رسیده و در بخش‌هایی از سیر تحولی خود که با خواستگاه‌های متفاوت فردی برخورد می‌کند دچار بحران می‌شود و در مواجهه با نگاه‌ها و انتظارات جامعه خود را به چالشی محتوایی و عملکردی می‌رساند. و از پسِ این چالش، توانایی انتخاب آنچه از درون می‌خواهد را ندارد در دوگانگی و تردیدها انتظارات جامعه را در اولویت قرار می‌دهد. این امر تداخل روانی بزرگی را به وجود می‌آورد و در سیر زیستی خود در انزوایی منفعلانه فرو می‌رود تا به مرگ برسد. بهای بلیط نمایش 30000 تومان است.

نمایش «در وقت مقرر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کبگانی ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران در قالب دومین رپرتوار عصر تجربه به صحنه می‌رود. در این نمایش سارا زینلی، اسماعیل خزائی و رضا عموزاد بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان من از روز پانزده آوریل هشتاد و نه شروع شد. روز ۱۵ آوریل ۱۹۸۹نود و شش نفر هوادار تیم لیورپول در ورزشگاه هیلزبرو شهر شفیلد مردن و هفتصد نفر زخمی شدن. دولت مقصرین حادثه رو طرفداران لیورپول معرفی کرد... اسم من کارل ایونزه. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «مده‌آ» به کارگردانی ندا قاسمیان ساعت 17 و 21 در تئاتر مستقل تهران در قالب دومین رپرتوار عصر تجربه اجرا می‌شود. در این نمایش ونوشه واحدی و هامون هوشیار ایفای نقش می‌کنند. این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه «مده آ» نوشته هاینر مولر و برگزیده‌ هجدهمین جشنواره‌ی تئاتر تجربه است. بهای بلیط نمایش 30000 تومان است.

نمایش «فیل در تاریکی» نوشته محمد زارعی و به کارگردانی مهرداد مصطفوی ساعت 21 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی، پرهام یداللهی، امیر جنانی و پویا پورامین بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: جلال امین وقتی حساب کرد، دید همه چیز باید صبح همان روزی شروع شده باشد که ماشین او را دم خانه‌اش در باغ صبا خالی کرده بودند. بهای بلیط نمایش 35000 تومان می‌باشد.

تئاتر باران؛ میزبان سه نمایش

نمایش «دلفین‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محمد خداوردی ساعت 17 در تئاتر باران اجرا می‌شود. در این نمایش گلناز مرادی، صفورا مناف زاده، مرسده افشار و عباس علیرضا به اجرا می‌پردازند. در خلاصه آنمایش آمده: سه خواهر ترتیب آخرین جشن زندگی شان را داده‌اند. می‌گویند و می‌خندند و خاطرات گذشته خود را یادآوری می‌کنند. بهای بلیط نمایش 25000 تومان می‌باشد.

نمایش «مسئله غامض» نوشته تام استوپارد و کارگردانی سیاوش رفیعی ساعت 21 در تئاتر باران به صحنه می‌رود. در این نمایش دنا تارفی، سیما حقی، باران خسرونژاد، آریاز ذوالفقاری، سارا مرادی، علی شیری، محسن عزیز، امیرحسین غمخوار و صبا ورشاوری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: هیلاری زنی ۲۲ ساله و دانشجوی روان شناسی است، او برای قبولی در مقطع دکتری در موسسه‌ی کرول در لندن مصاحبه می‌دهد که این قضیه با اتفاقی که در سن ۱۵ سالگی برای او رخداده، پیوند می‌خورد. بهای بلیط نمایش 35000 تومان است.

نمایش «پل یادگار» نوشته پریسا نوروزی و کارگردانی سمیرا زائری ساعت 19 در تئاتر باران اجرا می‌شود. در این نمایش سمیرا زائری و پریسا نوروزی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: وقتی پارک رو خراب می‌کنن که پل رو بسازن خیلی چیزا عوض می‌شه. بهای بلیط نمایش 25000 تومان می‌باشد.

عمارت نوفل لوشاتو؛ 5 نمایش

نمایش«قوی‌تر» به نویسندگی آگوست استریندبرگ و کارگردانی نیما خطیب شاد ساعت 21:15 در سالن دو عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش مهدی ایمانلو، هدی خسروی، نگین صدراعظمی، پریا مجللی و رکسانا همتی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: زنی وارد کافه ای می شود. در آنجا با یکی از دوستان خود دیدار می کند. بهای بلیط این نمایش 25000 تومان در نظر گرفته شده است.


نمایش«دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سید فرشاد هاشمی ساعت 18:30 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در خلاصه نمایش آمده: دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟ بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

نمایش «استیو جابز» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر ساعت 20:45 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش فرزین محدث و مهران رنجبر ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط نمایش 35000 و 40000 تومان می‌باشد.

نمایش «مثل شلوار جین آبی» به نویسندگی، کارگردانی و بازی احسان گودرزی ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

نمایش «گوریل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی ساعت 19:45 در سالن 2 عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش ماکان محمودی، رامین رستمی مهرآ، محمد میرعلی، شایان صادقپور، علی هادی پسیان، عماد زارعی، رضا سلیمی، مهران عشریه و آتنا تندرو ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: برای مقابله با آدم‌هایی که علیه ما هستند همیشه یک راه بهتر هست؛ این‌که قصه زندگی آنها را عوض کنیم. بهای بلیط نمایش 25000 تومان می‌باشد.

مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش«مرثیه ای برای آقای ع» به نویسندگی سپیده قربانی و کارگردانی سمیرا آقایی ساعت 19:30 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش مهدی حسینی، وحید حافظی، سمیرا آقایی، عقیل تقی زاده و سامان هاشمی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خانه‌ای قدیمی در پایین شهر تهران که یکسری افراد بزهکار در آن خانه زندگی می‌کنن و یه نویسنده و معلم که تازه از شهرستان به تهران آمده در این خانه مستاجر می‌شود که یکسری اتفاقات در ایام محرم رخ می‌دهد که منجر به ... بهای بلیط این نمایش 30000 تومان است.

نمایش«موش + گربه» به نویسندگی حسن حامد و کارگردانی زری طالبی ساعت 17:30 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش سارنگ بهمنی، فرناز جهانسوز، فرزانه شجاعی، الهام فرج پورمقدم، آذین فولادوند، علیرضا فتحعلیان، یکتا افشار، امیر ابراهیمی و راضیه رفیع زاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: افسانه دخترکی که مشغول خواندن کتاب موش+گربه است و خوابش می‌برد که در خواب موش‌ها و گربه‌هایی را می‌بیند که حرف می‌زنند. با آنها وارد بازی می‌شود. بهای بلیط نمایش 20000 تومان می‌باشد.

نمایش «تجربه‌های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی سارا داروفروش ساعت 21 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش زهره زرگر، رها اصغری، عقیل بهرامی، ‌عسل لباسچی، ‌مریم قربانیان و مهدی علینژاد بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نادیا واندرو دو عاشق هستند که بنا بر تجربه و ایجاد تنوع در رابطه‌شان از هم دور می‌شوند و حاصل عشقشان دو دختر دوقلو به نام‌ های انگرید وتریسی، در ادامه این تجربه‌ها، با ماجراجویی‌ها و حوادثی همراه می‌شوند که با هم می‌بینیم. بهای بلیط نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

نمایش «دل سگ» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی آیلین کیخایی ساعت 19 در سالن شماره 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می رود. در این نمایش کیوان محمودنژاد، ایمان اصفهانى، عاطفه جلالى، سپیده جعفرى، سارا باقرى و آیلین کیخایى ایفای نقش می کنند. در خلاصه نمایش آمده: پروفسور مشهور، سگی ولگرد را به انسان تبدیل می‌کند. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان می باشد.

نمایش «مده‌آ » به نویسندگی و کارگردانی علی حسینی ساعت 22:30 در سالن شماره 1 خانه نمایش مهرگان اجرا می شود. در این نمایش آنا زارع و علی حسینی بازی می کنند. در خلاصه نمایش آمده: (مده آ) ایزد بانوئیست که در پی خیانت همسرش (جاسونه) و برای انتقام از وی دو فرزندش را می‌کشد. بهای بلیط این نمایش 50000 تومان تعیین شده است.

نمایش «مرگ یزدگرد» نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی سنا نعمتی ساعت 22 در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در ابن نمایش نغمه طوسى، لیلا میر حسینى، هامون خان محمدى، پویا پور همدانى، افشین کامیاب فرد، حمید رکنى و بردیا رعیت زاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: :یزدگرد به سوى مرو گریخت، وارد آسیابى شد و آسیابان به طمع زر و مال او را بکشت! بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

نمایش «فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال و کارگردانی هوشمند هنرکار ساعت 19:15 در سالن شماره 1 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش پرستو کرمی، میثم یوسفی، مهناز غمخوار، علی طاهری، سیاوش خادم حسینی و هوشمند هنرکار بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: فاندو به همراه نامزد افلیج خود (لیز) به طرف شهر خیالی تار می‌رود. در راه با سه مسافر دیگر (میتارو، نامور و توزو) همراه می‌شوند. بهای بلیط نمایش 30000 تومان است.

سه نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم

نمایش «همه پسران من» نوشته آرتور میلر و کارگردانی مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو ساعت 21 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش آرمین مهدیلو، محمدرضا هلال زاده، علی آشمند، هدی کاویانی نسب، فرید رحمتی، المیرا صارمی، آناوا صدرهاشمی و مهیار اسلامی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نمایش بر پایه یک اتفاق واقعی بنا شده است که در آن ۲۱ خلبان در جنگ جهانی دوم به دلیل نقص فنی کشته می شوند. جو کلر رئیس کارخانه ای است که در آن قطعات این هواپیماها ساخته می شدند. او و چند نفر از کارمندان این کارخانه راهی دادگاه میشوند. در این بین پسر جو کلر در جنگ مفقوالاثر می شود.نمایش سه سال بعد از این اتفاقات را نشان میدهد. بهای بلیط نمایش 17500 تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «جنگ تمام شد» به نویسندگی و کارگردانی آرش اشاداد ساعت 19:15 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می شود. در این نمایش علی جهانجو نیا، محمد رضا محمودی، امید اولیایی، امین جوادی، میلاد محمدی پور، محمدامین پازوکی و زینب فرحزادی بازی می کنند. در خلاصه نمایش آمده: آفریقا توسط سفید پوستان احاطه شده، چهار سیاه پوست شورشی طراحی می‌کنند. بهای بلیط نمایش 21000 تومان می باشد.

نمایش «کندو» نوشته مهدی مشهدی کاظمی و ماهانا نریمانی و کارگردانی مهدی مشهدی کاظمی ساعت 17:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود. در این نمایش مهدی مشهدی کاظمی، پویان یحیی پور، آرش اشاداد، ماهانا نریمانی، تینا تیماج چی، ایمان ده یادگاری، فرهنگ زرگر و سجاد غفاری ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط نمایش 25000 تومان در نظرگرفته شده است.

در عمارت روبه‌رو صدای پا شنیده می‌شود

نمایش «درخت میشم میوه میدم برات انجیر» نوشته سیاوش حیدری و کارگردانی و بازیگری کیوان محمدی ساعت 18:30 در عمارت رو به رو اجرا می‌شود. بهای بلیط نمایش 20000 تومان می‌باشد.

نمایش «صدا...پا» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری علی ایزدی ساعت 18 و 20:30 در عمارت روبه‌رو به صحنه می‌رود. در خلاصه نمایش آمده: مردی یک شب حدودهای نیمه شب یک صدایی می‌شنود. انگار یکی یکجور ناله‌ای کرده باشد. بهای بلیط نمایش 20000 تومان در نظر گرفته شده است.

سه نمایش جدید در شانو

نمایش «در ستایش جنگ» به کارگردانی شادی جلیلیان ساعت 17 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش سارا آجرلو، رها امامی، بیتا اکبری، سارا اولیایی، زهرا بیات، رزا رضوانی زاده، آتنا سماوات، فاطمه شکورلو، عارفه شورج، ثمین طاهری، الیکا علی ناصری، کیمیا عوض آبادیان، ریحانه فرزانه یکتا، آوا کاوری، عسل کریمی، مهسا مانی، سایه متجلی، کیمیا محبوبی، آرمینا محمودی، سارا مشعوف، هانیه مولایی، سارا ویسی، ریحانه هزاوه و فرشته یزدانی بازی می‌کنند. متن این اثر حاصل کارگاهی است با محوریت جنگ و تحت تاثیر خوانش نمایشنامه «هشتمین سفر سندباد» اثر استاد بهرام بیضایی که توسط شادی جلیلیان، رزیتا فیروزان، زهرا منصور و روشان فلاح شکل گرفته است. بهای بلیط نمایش 25000 تومان تعیین شده است.

نمایش «نانوشته» به نویسندگی و کارگردانی رومینا ایلمک‌فروش ساعت 21 در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود. در این نمایش حامد بدیعی، ملیحه رحمانی، حامد کاویانی نسب، هدی کاویانی نسب، مسعود عبدزاده، حمید مقدم و رامین یحیی زاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: گاهی اوقات مرگ تاوانیست تاوانی برای ناتوانی یک جامعه تاوانی برای جنجالی بودن عشق عشقی که لکه ای از جنایتی سرخ بر دل دارد. بهای بلیط نمایش 25000 تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «بازپرس زنگ می‌زند» نوشته جی.بی. پریستلی و کارگردانی رضا ایزدخواه ساعت 19:15 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش سعیدعظیمی نمین، الهام قندهاری، محمد علی عسگری، رضوانه صفوی، علیرضا منوچهری نسب، آوا وفاخواه، هومن‌‌ نخبه‌‌زعیم و رضا ایزدخواه بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خانواده انگلیسی که در حال برگزاری جشن نامزدی دخترشون هستند که با ورود بازپرسی به نام گول ماجراهایی روشن می‌شود. بهای بلیط نمایش 25000 تومان می‌باشد.

تماشاخانه مشایخی و یک نمایش

نمایش «روایت سرکشی رخش رام رستم» به نویسندگی کارگردانی رضا بیغشی ساعت 20:30 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود. در این نمایش زهرا مبهم و رضا رسولی پور ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: رستم برای گرفتن باژ ایران به میگساری با سلطان کابل نشسته اما سلطان کابل از پیری ومستی رستم سواستفاده کرده و او را به شکار دعوت می‌کند که دامی‌ست. حال رستم تصمیم می‌گیرد که... بهای بلیط نمایش 25000 تومان است.

2 نمایش در تماشاخانه تازه تاسیس ایران تماشا

نمایش «دهکده آلزاس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی راستی ساعت 19 در تماشاخانه ایران‌تماشا اجرا می‌شود. در این نمایش میلاد اشکالی، سحر محمد خانی، میترا پور رمضان، آرش رسولی، نگین کهن طالمی، عیسی محمدی، بهنوش فرهودی، نرگس محقق، سعید جاودان، متین ضرابی، مهتاب جامی، امید بابایی، حسین مردانی، امید کاظم خواه، سینا ابحری، زهرا فتاحی نیا، مهدی راستی و علی حیدری بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نویسنده اى در یکى از دهکده هاى فرانسه با قلم جادویى خود هر چه را مى خواهد خلق مى کند. بهای بلیط نمایش 20000 تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «آنالیز» نوشته عدالت فرزانه و کارگردانی امید اسدی ساعت 20:30 در تماشاخانه ایران‌تماشا به صحنه می‌رود. در این نمایش رضا زنده جاه، افسانه بخشی فرد، علی حیدرى، پانیذ ملکی، فرشته سراج، سارا نظری، ایدا متقیان و آرمینا عباس زاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: سربازی در سیاه چاله ای نفتی گیر افتاده است، او و گروهبان تلاش می‌کنند راهی به بیرون باز کنند اما تلاش آنها بی‌فایده است.اما... بهای بلیط نمایش 25000 تومان تعیین شده است.

نظر شما