شناسهٔ خبر: 28796266 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کاروان قاریان اربعین حسینی از مرز چذابه اعزام می‌شوند/ حضور ۳ قاری و یک گروه تواشیح از خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول هماهنگ کننده کاروان نور اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) با بیان اینکه امسال کاروان نور از راه زمینی و از پایانه مرزی چذابه به سمت عراق اعزام می‌شود، گفت: قرار بر این است که این کاروان در پایان این هفته وارد استان خوزستان شده و پس از آن از طریق مرز چذابه راهی نجف و کربلا شوند.

صاحب‌خبر -

کاروان قاریان اربعین حسینی از مرز چذابه اعزام می‌شوند/حضور 3 قاری و یک گروه تواشیح از خوزستان

ابراهیم ساکی، مسئول هماهنگ کننده کاروان نور اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: امسال نزدیک به 250 نفر از فعالان قرآنی در سطح کشور در فراخوان کاروان نور که پس از دهه ماه محرم منتشر شد، ثبت‌نام کردند.

وی اظهار کرد: تعدادی از این افراد با نظر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، شورای عالی قرآن و بعثه مقام معظم رهبری با درنظر گرفتن سوابق و رتبه‌های آنها انتخاب شدند.

ساکی افزود: دو تن از قاریان قرآن استان خوزستان؛ سید کریم موسوی و سید جاسم موسوی به همراه گروه تواشیح مشکات در این کاروان حضور خواهند داشت.

این فعال قرآنی با بیان اینکه امسال کاروان نور از راه زمینی و از پایانه مرزی چذابه به سمت عراق اعزام می‌شود، گفت: قرار بر این است که این کاروان در پایان این هفته وارد استان خوزستان شده و پس از آن از طریق مرز چذابه راهی نجف و کربلا شوند. 

این عضو کاروان نور گفت: پیش بینی شده است پیش از اعزام به عراق، گروهی از کاروان نور در مرز چذابه و گروهی در مرز شلمچه برنامه قرآنی اجرا کنند.

انتهای پیام

نظر شما