شناسهٔ خبر: 28796261 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

محفل انس با قرآن در لشکر ۹۲ زرهی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به مناسبت سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش، محفل انس با قرآن امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) لشکر ۹۲ زرهی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محفل انس با قرآن در لشکر ۹۲ زرهی برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت سالروز تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش، محفل انس با قرآن امروز سه‌شنبه 24 مهرماه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) لشکر 92 زرهی برگزار شد.

امیر مختاری‌فر با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی در ابتدا به دستور تاریخی امام خمینی(ره) سازمان سیاسی ایدئولوژیک ارتش نامیده شد، گفت: وظیفه عقیدتی سیاسی محوری کردن حرکت سازمان و کارکنان به سوی هدف‌های تعیین شده است که البته کاری دشوار است و سختی آن زمانی مشخص می‌شود که ما از گذشته خبر داشته باشیم و بتوانیم بین زمان گذشته ارتش و حال مقایسه انجام دهیم تا به اهمیت آن پی ببریم.

وی ادامه داد: کسی که وارد ارتش می‌شود مراحل زیادی را پشت سر می‌گذارد تا بتواند یک سرباز آماده باشد و کسی که مسیر را به او نشان می‌دهد و عقیده را در باور او می‌نشاند عقیدتی سیاسی است که متخصص این کار است.

مختاری‌فر افزود: این عمل نیاز اساس کار ما است چراکه همه کشورهای دنیا و نیروهای مسلح در راستای اهداف ملی‌شان عمل می‌کنند حال چه هدف منفی باشد یا مثبت. ما هم در راستای دفاع از مستضعفین و جهانی کردن حکومت امام زمان(عج) تلاش می‌کنیم و این وظیفه عقیدتی سیاسی است.

جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: امروزه عقیدتی سیاسی تعداد زیادی قاری و مفسر قرآن تحویل جامعه داده است و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان این مراسم از ستوان یکم قلعه و خانواده وی به عنوان چهره ممتاز قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما