شناسهٔ خبر: 28796007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین مرکز پزشکی فوتبال شرق کشور در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

R41347/P41362/S6,1188/CT1

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین مرکز پزشکی فوتبال شرق کشور در مشهد به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا جلوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: نخستین مرکز پزشکی فوتبال خراسان رضوی به همت هیئت فوتبال خراسان رضوی و مشارکت آستان قدس رضوی در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: هیئت فوتبال خراسان رضوی در راستای توسعه برنامه‌های سلامت محور خود، راه اندازی این کلینیک فوتبال را در دستور کار قرار داده که این مرکز در اختیار جامعه فوتبال استان قرار می‌گیرد.

جلوه تصریح کرد: بعد از افتتاح با حضور ‌سیف؛ رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، درصدد هستیم طی برنامه‌ای مرکز پزشکی فوتبال مورد تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا را در مشهد راه‌اندازی کنیم و تجهیزات لازم و مناسب نیز در اختیار این مرکز قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با رایزنی صورت گرفته به زودی شاهد افتتاح نخستین مرکز پزشکی فوتبال در شرق ایران و همچنین کلینیک پزشکی مورد تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا در مشهد باشیم که این امر سبب خواهد شد که بازیکنان تیم‌های فوتبال لیگ برتری در مناطق مختلف کشور به ویژه شرق کشور بتوانند از امکانات مرکز پزشکی فوتبال خراسان رضوی استفاده کرده و تست‌های پزشکی لازم را در این مرکز پشت سر بگذارند.

جلوه ادامه داد: در نظر داریم با مشارکت آستان قدس رضوی در بیمارستان رضوی، مرکز پزشکی مورد تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا فعال شود که در حوزه‌های پزشکی ورزشی و فوتبال کار خود را ادامه می‌دهد و قرار است با بهره گیری از افراد مجرب و پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف خدمات لازم در این زمینه ارائه شود تا بازیکنان تیم‌های فوتبال منطقه نیز برای تست پزشکی و درمان به مشهد مراجعه کنند.

وی گفت: نخستین قدمی که در این زمینه برداشته خواهد شد روز پنجشنبه است که در قالب افتتاح نخستین مرکز پزشکی مورد تائید فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد؛ این کلینیک پزشکی در حوزه‌‌های مختلف پزشکی فوتبال مانند توانبخشی و برگزاری همایش‌های پژوهشی و تغذیه ورزشی و طرح امدادگر هوادار و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و کمک‌های اولیه فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما