شناسهٔ خبر: 28796001 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نه توقف و نه تعدیل، فقط تولید

بندرعباس - ایرنا- روزنامه دریای اندیشه در شماره 542 در تاریخ بیست و چهارم مهرماه 97 در صفحه نخست خود تیتری را با عنوان «نه توقف و نه تعدیل، فقط تولید» در خصوص حرف و حدیث هایی پیرامون کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

در این مطلب آمده است آلومینیوم المهدی یکی از بزرگترین و به روز ترین کارخانه های تولید شمش آلومینیوم در کشور است که طی سال های گذشته به بخش خصوصی واگذار شد.
هر چند این واگذاری از طریق سازمان خصوصی سازی کشور انجام شد اما حرف و حدیث هایی را به همراه داشت و در تازه ترین اخبار پیرامون این کارخانه خبری بود که از طرف یکی از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در سایت خانه ملت بارگذاری شد.
طبق صحبت های احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بوموسی وبندرخمیر درمجلس که اظهارکرده بودند این کارخانه با خروج دیگ های تولید آلومینیوم میزان تولید را کاهش داده است و همچنین بدنبال تعلیق نیرو می باشد، در همین رابطه مدیر روابط عمومی این شرکت نسبت به این خبر واکنش نشان داده و طی پیامی وضعیت کنونی شرکت را تشریح کردند.
در همین زمینه و با پیگیری های خبرنگار دریای اندیشه با مسوولان کارخانه اعلام شد که هیچ خط تولیدی در این کارخانه متوقف نشده و با تمام قدرت و همت همه کارکنان در حال تولید می باشد و تاکنون نیز هیچ تعدیل نیرویی انجام نشده و قصد چنین اقدامی نیز در دستور شرکت نیست.
مدیر روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی اعلام کرد: مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هیچ قصدی مبنی بر تعدیل نیرو ندارد و اظهار نظری در خصوص خروج دیگ های تولید آلومینیوم ننموده است.
وی بیان داشت: روز گذشته خبری به نقل از یکی از نمایندگان بندرعباس روی خروجی خبرگزاری خانه ملت قرار گرفت مبنی بر این که « مدیرعامل آلومینیوم المهدی تعدادی خط تولید را از مدار خارج کرده است و به دلیل همکاری نکردن دولت اقدام به تعدیل نیرو می کند و با این اقدام بدنبال فرافکنی بوده و ناتوانی خود را در تحقق برنامه ها می خواهد به گردن دولت بیاندازد» گفتنی است مدیرعامل مجتمع آلومینیوم المهدی تاکنون در این خصوص اظهار نظری نکرده است.
این درحالی است که مجتمع همچنان با وجود مشکلات نداشتن تعادل ارز و ...با همت همه کارکنان زحمت کش و دست اندرکار در حال فعالیت و تولید بوده و خطوط تولید همچنان فعال است و هیچ یک از کارکنان این شرکت بزرگ صنعتی تعدیل نشده اند.
7195 /6048

نظر شما