شناسهٔ خبر: 28795348 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کتاب «چرا شیعه‌ام؟» منتشر شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ کتاب «چرا شیعه‌ام؟» از مجموعه کتاب‌های رهنما توسط اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کتاب «چرا شیعه‌ام؟» از مجموعه کتاب‌های رهنما با بررسی موضوع اسلام حقیقی و امتیازات تشیع توسط اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و به چاپ رسید.
این اثر با قلم حمیدرضا شاکرین و کوشش محمد حسین‌پور امینی در دو فصل جمع‌بندی و نگارش شده است و در قطع جیبی در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی گذاشته شد.
نویسنده کتاب «چرا شیعه‌ام؟» با بیان یکــی از پرســش‌هــای پیشــرو بــراى هــر مســلمان که با فرقه‌ها و مذاهب مختلف پدید آمده در جهان اسلام چه باید کرد؟ در راستای پاسخ به این سؤال مطالبی را با بهره‌گیری از قرآن کریم به رشته تحریر در آورده است.
مجموعه کتابچه‌های رهنما در چهار محور اساسی شامل باورها، آیین زندگی، احکام و حرم‌شناسی مختلف و با موضوعات متنوع فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی بر اساس آموزه‌های دینی و با قلمی شیوا و روان توسط نویسندگان برجسته یا اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برجسته در حرم مطهر رضوی به نگارش در می‌آید و در مناسبت‌های مختلف در اختیار زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود، در طول سال محصولات فرهنگی متنوع و جذابی در قالب‌های مختلف از جمله کتاب با موضوعات مرتبط با مناسبت‌های مختلف از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی تهیه و در بین زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) توزیع می‌شود.
مهناز امیریان
انتهای پیام

نظر شما