شناسهٔ خبر: 28795234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حاتمی: پدیده من را خیلی اذیت کرد

جواب اعتماد علی کریمی را در زمین می‌دهم

مدافع تازه وارد باشگاه سپیدرود اعلام کرد که با لطف علی کریمی به این تیم آمده و به دنبال این است با ارائه یک نمایش خوب جواب اعتماد سرمربی خود را بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" بابک حاتمی، مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس، سایپا و پدیده مشهد عصر دیروز با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست تا بعد از دوری یک ساله همراه با علی کریمی به میادین بازگردد. وی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایطش بعد از دوری بلند مدت و نحوه حضور در سپیدرود گفت:


من ابتدا چند روز در تمرینات تیم سپیدرود شرکت کردم و بعد از آن به مشهد رفتم تا باقی کارهایم را انجام دهم و همان موقع بود که من گفتند مورد تایید علی کریمی قرار گرفتی و برای انجام کارهای خود و عقد قرارداد زودتر مراجعه کنید. سپیدرود هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ رفتاری با بازیکنان درست رفتار می‌کنند و علی آقا هم لطف کردند که به من اعتماد کردند و با آن شرایطی که داشتم من را قبول کردند. من بعد از مصدومیتی که داشتم دیگر امیدی به ادامه بازی نداشتم و خواستم از فوتبال خداحافظی کنم اما خانواده نگذاشتند. مطمئن باشید جواب اعتماد علی کریمی را می‌دهم و پیراهن باشگاه سپیدرود را با جان و دل به تن می‌‎کنم. خیلی دوست دارم با حمایت طرفداران نتایج خوبی همراه با این تیم بگیریم تا طرفداران  رشتی خوشحال باشند.


حاتمی که فصل گذشته عضو تیم پدیده مشهد بود و با مصدومیت سنگینی مواجه شد در خصوص اتفاقات افتاده در این باشگاه گفت:


من با باشگاه پدیده قرارداد داشتم و آن‌ها می‌بایست من را احیا می‌کردند اما با ورود آقای گل‌محمدی، مدیران به من گفتند که ایشان دفاع راست دارد و جایی برای شما نیست. پدیده باشگاهی است که به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد. تنها 10 درصد از پول قرارداد من را دادند و حتی پول عمل زانو من که در این باشگاه آسیب دیدم را پرداخت نکردند. کسانی در این باشگاه هستند که دم از خدا و هیئت مذهبی می‌زنند اما خیلی راحت حق را نا حق می‌کنند. من وضعیت نامشخصی داشتم اما مدیران حتی جواب تلفن من را نمی‌دادند به همین دلیل مجبور شدم از طریق وکیلم به کمیته تعیین وضعیت نامه بزنم تا طی 10 روز وضعیت من مشخص شود که باز هم جوابی از سوی پدیده نگرفتم. مدیرا ن با بازیکنانی که رفاقت داشتند تسویه کردند اما به کسانی که رابطه نداشتند و مظلوم بودند پولی نمی‌دادند و حق آن‌ها را به بازیکنان دیگر می‌دادند. من فقط 10 درصد از قراردادم را دریافت کردم اما فقط 40 میلیون تومان پول عمل زانو و بیمارستانم شد. آنقدر من را اذیت کردند که بسیار دل پری از این تیم دارم.


مدافع تازه وارد سپیدرود درباره بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفت:


بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و من امیدم این است که با این تمریناتی که انجام دادیم و با حمایت هواداران ذوب‌آهن را ببریم. در حال حاضر هر کدام از مسابقات  حکم فینال دارد و باید امتیازات خوبی جمع کنیم. تمام تمرکز بازیکنان بر روی بازی با ذوب‌آهن است و باید با همت زیاد این تیم را شکست دهیم.


وی در خصوص مدت زمان قراردادش با سپیدرود گفت:


قرارداد من با سپیدرود تا پایان لیگ هجدهم است و من همه چیز را به باشگاه و علی کریمی سپردم. هیچ صحبتی برای برای مدت قرارداد و مبلغ انجام ندادم و فقط به دنبال این هستم با ارائه یک نمایش خوب جواب اعتماد علی آقا را بدهم.

 

نظر شما