شناسهٔ خبر: 28794714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیام محسن رضایی به قهرمانان پاراآسیایی +عکس

دبیر تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، دستاورد بزرگ معلولان و جانبازان را در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام، ایستادن جانبازان و معلولان ارجمند کشور را بر سکوی سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ تبریک گفت.

گفتنی است؛ کاروان ورزشی خودباوری و امید در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ٢٠١٨ جاکارتا با ۵١ طلا، ۴٢ نقره و ۴٣ برنز برای اولین بار به مقام سوم در جدول رده بندی مدال ها رسید و نتیجه ای تاریخی را برای ورزش ایران به ارمغان آورد. صبح روز گذشته کاروان خودباوری و امید، با استقبال مسوولین وزارت ورزش، فدراسیون و مردم به کشور بازگشت.

در ادامه تبریک محسن رضایی را در خصوص این قهرمانی  مشاهده می‌کنید:

۱۳۶ مدال طلا، نقره و برنز جانبازان سربلند و معلولان ارجمند پارالمپیکی ایران و ایستادن بر سکوی سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸، لبخند رضایت میلیون‌ها هموطن را به ارمغان آورد.

این موفقیت بی‌نظیر را که نشان از همت والا و اراده پولادین ملت ما دارد، به آحاد هموطنان به ویژه جامعه ورزش، قهرمانان، مربیان و اعضای کادر فنی کاروان ورزشی تبریک می‌گویم و از عزم و تلاش آنان صمیمانه سپاسگزارم.

تردید نیست که دستاوردهای بزرگ با استعداد، همت و کوشش جوانان ایران اسلامی، در سایر عرصه ها نیز قابل تکرار است و موجب خواهد شد که جهانیان اعتلا و اقتدار کشور عزیزمان را بیش از پیش درک کنند.

نظر شما