شناسهٔ خبر: 28794603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه همشهری | لینک خبر

آدم‌ربایی؛ پایان معامله مواد

صاحب‌خبر -


همه‌‌چیز از اختلاف یک میلیون تومانی بر سر معامله مواد‌مخدر شروع شد. پسر جوان وقتی به موادفروش بدهکار شد فکرش را نمی‌کرد که او نقشه گروگانگیری و آزار و اذیت دختر مورد علاقه‌اش را بکشد.

به گزارش همشهری، چند روز پیش با شکایت دختر جوانی به نام میترا، مأموران پلیس پایتخت با پرونده‌ای عجیب روبه‌رو شدند.

دختر جوان به مأموران گفت: با پسر مورد علاقه‌ام سوار موتور بودیم که زیر پلی در جنوب تهران، خودروی پژویی سد راهمان شد. 2نفر که قمه در دست داشتند از ماشین پیاده شدند و با تهدید مرا سوار ماشین کرده و ربودند. آنها مرا به یک خانه قدیمی بردند. بعد به خواستگارم زنگ زدند و تهدید کردند که اگر یک میلیون تومان به حسابشان واریز نکند، مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند. خواستگارم اما هیچ کاری برای نجات من انجام نداد و آدم‌ربایان مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و فیلمی سیاه تهیه و تهدید کردند که اگر نامزدم یک میلیون تومان را جور نکند فیلم را در فضای مجازی پخش می‌کنند. پس از آن رهایم کردند و من تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس خبر دهم.

با این شکایت، مأموران پلیس وارد عمل شدند و با دستور قاضی دادسرای جنایی تهران، 2 جوان آدم‌ربا را دستگیر کردند. آنها در بازجویی‌ها به ربودن دختر جوان، تهدید و آزار و اذیت و شکنجه او اقرار کردند و یکی از آنها گفت: خواستگار این دختر مدتی قبل از ما مقداری شیشه خرید اما پولش را نداد. حدود یک میلیون تومان به ما بدهکار بود و مدام امروز و فردا می‌کرد. این شد که تصمیم گرفتیم دختر مورد علاقه او را گروگان بگیریم و مجبورش کنیم بدهی‌اش را بپردازد، اما این راه هم نتیجه نداد و خودمان گرفتار شدیم. متهمان با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

نظر شما