شناسهٔ خبر: 28794177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برنامه های هنری فاخر خنثی کننده هجمه های دشمن است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فاخر می توان در مصاف با جنگ نرم دشمن و خنثی کردن هجمه های آن پیروز میدان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران امروز (۲۴ مهر) در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به روایت هنر که به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند و در این راستا از همه ظرفیت ها بهره می گیرند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، سیاه نمایی را از مهمترین ترفندهای دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن تلاش می کند تا ارزش های انقلاب اسلامی را کمرنگ کند که در همین خصوص دستگاه های فرهنگ رسالت خطیری برای مقابله با این فتنه ها بر عهده دارند.

 

کارگران با اشاره به قرارگیری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برای برگزاری این مراسم باید از همه توان و ظرفیت در راستای تبیین دستاوردهای نظام بهره گیری کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به ویژه برنامه انقلاب اسلامی به رواست هنر اشاره کرد و افزود: پیشگامی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری این همایش ارزشمند است و انتظار می رود برنامه با محتوایی باشد.

 

وی پیشنهاد داد تا این همایش در سایر شهرستان های استان نیز برگزار شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

نظر شما