شناسهٔ خبر: 28793843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سلامی:

ملت ایران تفکر عاشورایی را زنده نگه داشته است

گروه سیاست و اقتصاد ـ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که این ملت‌ هیچ‌گاه در زمین دشمن بازی نمی‌کند، افزود: ملت ایران تفکر عاشورایی را زنده نگه داشته است تا مثل عاشوراییان امام خود را یاری کنند.

صاحب‌خبر -

ارتباط با آمریکا مایه تحقیر است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسین سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 24 مهرماه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهم‌ترین صفت مردم این استان ولایتمداری است.
وی افزود: اشغال لانه جاسوسی و درخشش امام به عنوان پیشوای عدالت و سوختن پیکر آمریکایی‌ها در طبس از ضربات سنگینی است که اسلام و مسلمان بر پیکر استکبار زدند.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلامی اضافه کرد: خدا در قرآن می‌فرماید هر چه دشمنان دشمنی بورزند توطئه آن‌ها به خودشان برخواهد گشت و خداوند وعده‌های زیادی داده که از این دشمنان نترسید و امکان غلبه کفار را به شما نمی‌دهد.
سلامی بیان کرد: آمریکا هر کجا پا گذاشت مایه تحقیر ملت‌ها شد و در این سرزمین هر چه بیشتر تهدید کرد و فشار آورد قوی‌تر شده‌ایم آن‌ها می‌خواستند که فاقد قدرت دفاعی باشیم تا هر موقع می‌خواهند بر ما یورش بیاورند.
وی با بیان این که توانسته‌ایم تا امروز شکست‌های سنگینی را به دشمن تحمیل کنیم، ابراز کرد: آن‌ها می‌خواستند جهان اسلام را تحت سیطره سیاسی خود قرار دهند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها تبعیت شود.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلامی عنوان کرد: مردم آگاه ما هرگز فریب واژه‌های جذاب آن‌ها را نخورده‌اند و به فراخوان‌ها نه گفتند و تحمل کردند، چراکه می‌دانند عزت در سختی بسیار بهتر از ذلت در رفاه است و تاریخ نشان می‌دهد که ارتباط با آمریکا مایه عزت ما نبوده و تحقیر و عقب ماندگی در دوره گذشته نشان دهنده آن است.
سلامی با بیان اینکه امروز در قدرت نظامی چیزی کم نداریم، اظهار کرد: شرایط را از نظر دفاعی برای پیروزی آشکار مقابل دشمن و نه دفاع فراهم کرده‌ایم.
وی با اشاره به این که این ملت‌ هیچ گاه در زمین دشمن بازی نمی‌کند، افزود: ملت ایران تفکر عاشورایی را زنده نگه داشته است تا مثل عاشوراییان امام خود را یاری کنند.
همچنین، یدالله بوعلی، فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: همه جا گفته‌ام که در این چهار سال غیر از محبت چیز دیگری از مردم استان ندیدم و از این بابت دست همه را می‌بوسم و حلالیت می‌طلبم.
وی عنوان کرد: مسئولیت‌ها همه گذراست و آن چه می‌ماند خاطره خوب است و از این بابت نسبت به مردم استان احساس دین می‌کنم.
بنابراین گزارش، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیزگفت: سردار بوعلی تمام و کمال غیرت پاسداری را در کمک به برنامه‌ها در همه امور فرهنگی و نظامی و عمرانی به کار گرفتند.
وی یادآور شد: به خصوص در یک سال اخیر که دشمن هجمه‌های زیادی داشت سردار بوعلی با حساسیت و وقت‌گذاری در همه صحنه‌ها در کنار مردم و دولت بودند و برای حفظ نظام تلاش کردند و در بحث زلزله و سقوط هواپیما سپاه همکاری‌های بسیار خوبی داشت.
همچنین، حمید خرمدل، فرمانده جدید سپاه فتح استان نیز اظهار کرد: این مسئولیت امانتی مهم و فرصتی ارزنده برای خدمت به مردم است.
وی افزود: باید از فرصت مسئولیت برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم استان استفاده کرد.
فرمانده جدید سپاه فتح استان با اشاره به دشمنی‌ها و هجمه‌هایی که دشمنان به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با دشمن خدمت هر چه بیشتر به مردم است.
خرم‌دل اتحاد میان مسئولان استان برای خدمت هر چه بهتر به مردم لازم و ضروری است، ابراز کرد: تحقق چنین امری موجب کاهش هر چه بیشتر مشکلات می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما