شناسهٔ خبر: 28792481 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تجری مطرح کرد:

۳۰ درصد زلزله زدگان سرپل ذهاب در شرایط اسکان موقت هستند

نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب در مورد اسکان موقت زلزله زدگان گفت: در حال حاضر شاید ۳۰ درصد یا بیشتر یا کمتر از زلزله زدگان در شرایط اسکان موقت و در کانکس هستند.

صاحب‌خبر -

 

«فرهاد تجری» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد اسکان موقت زلزله زدگان گفت: در حال حاضر شاید 30 درصد یا بیشتر یا کمتر از زلزله زدگان در شرایط اسکان موقت و در کانکس هستند.

 

نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچ کدام از زلزله زدگان در چادر نیستند چرا که شرایط منطقه در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد و در فصل زمستان به دلیل برودت هوا اجازه زندگی در چادر را نمی دهد.

 

«تجری» با اشاره به اینکه بخش زیادی از زلزله زدگان قبل از افزایش قیمت ها بازسازی خانه هایشان را تمام کردند، گفت: کار ساخت و ساز به پایان رسیده و در خانه هایشان مستقر شده اند ولی عده ای نیز که در حال حاضر در کانکس ها هستند به بحث افزایش قیمت و کمبود آهن آلات خوردند و به همین دلیل بحث بازسازی و ساخت و ساز خانه هایشان با مشکل روبرو شده است.

 

وی ادامه داد: تحصن کامیون داران و افزایش قیمت کرایه کامیون ها از دیگر مسایلی بود که باعث شده است آهن آلات مورد نیاز برای ساخت و ساز این خانه ها به دست متقاضیان در این مناطق نرسد گرچه طبق توافق بنیاد مسکن و وزارت صنعت، این وزارتخانه آهن آلات پایه را در اختیار آنها قرار داده است ولی موضوع اصلی حمل و نقل است./

 

 

 

 

نظر شما