شناسهٔ خبر: 28791470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

کریم به این بازی احتیاج دارد

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران امیدوار است در بازی امروز مقابل بولیوی به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، انصاری فرد که این روزها در عضویت هیچ تیمی نیست و احتمالا تا زمستان برای انتخاب تیم بعدی اش باید صبر کند، در تمرینات تیم ملی حضور فعالی دارد و امیدوار است پس از مدت ها در پست تخصصی اش برای تیم ملی بازی کند. او در جام جهانی به عنوان هافبک کناری به میدان رفت و البته عملکرد خوبی هم داشت و توانست آخرین گل تیم ملی ایران در جام جهانی را هم به ثمر برساند که یک امتیاز را برای ایران به همراه داشت.

 

انصاری فرد در تابستان از المپیاکوس جدا شد و در شرایطی که گفته می شد از تیم هایی نظیر بشیکتاش، اشتوتگارت و... پیشنهاد دارد، به تیم دسته یکی ناتینگهام فارست انگلستان نزدیک شد و حتی خودش خبر حضور در این تیم را تائید کرد اما سپس این انتقال هم سر نگرفت تا یکی از بهترین لژیونرهای فوتبال ایران در فصل گذشته، فعلا بدون تیم بماند.

 

حالا بازی برابر بولیوی می تواند برای انصاری فرد بسیار از لحاظ روحی و روانی خوب باشد و او را به فرم طبیعی بازگرداند. این مهاجم 28 ساله فصل گذشته در اوج آمادگی قرار داشت و باید دید آیا همچون یک سال قبل، در شرایط آمادگی قرار دارد یا خیر؟

 

 

او که نهمین سال حضور در تیم ملی را سپری می کند، اگر در برابر بولیوی گلزنی کند، میانگین 2 گل ملی در هر سال را حفظ خواهد کرد و همچنین فرصت این را خواهد داشت که از فرشاد پیوس، غلام حسین مظلومی و همایون بهزادی هم عبور کرده و پس از جام ملت ها، هفتمین گلزن برتر ملی ایران باشد.

 

شماره 10 فوتبال ملی ایران، با درخشش در المپیاکوس و همچنین جام جهانی مشتریانی را برای خود دست و پا کرد اما به خوبی می داند درخشش در یک بازی ملی هم می تواند هم بر ارزشش بیافزاید و هم مشتریان دیگری را به جمع متقاضیانش اضافه کند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

نظر شما