شناسهٔ خبر: 28791436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تمرین مانشافت در پاریس برای عبور از بحران (عکس)

اینکه تیم ملی آلمان امشب در دیدار مقابل قهرمان جهان فرانسه با تغیراتی نسبت به بازی قبلی خود با هلند به میدان رفت قطعی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منتقدین مانشافت و لوو در عین حال معتقدند تغییرات لوو به اندازه‌ی کافی نخواهد بود و نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده منتقدین لوو با وجود اینکه او اعلام کرده آلمان نسبت به  بازی با هلند با چند تغییر به میدان خواهد رفت نسبت به موفقیت مانشافت بدگمان باشند وفاداری لوو به مانوئل نویر است.

 

 مانوئل نویری که در جریان شکست 3-0 آلمان مقابل هلند که چند روز پیش در آمستردام اتفاق افتاد عملکرد ضعیفی داشت و بعد از آن بازی، شدت انتقادها از او چند برابر شده بود. اینکه با وجود دروازه‌بان آماده‌ای مثل مارک آندره تر اشتگن که در تیم بزرگی مثل بارسلونا بازی می‌کند، لوو به استفاده از نویر اصرار دارد، منتقدین او را عصبانی کرده است.

 

لوو در عوض به بازیکنانی امیدوار است که برای شرکت در جام جهانی روسیه توسط او به تیم ملی دعوت نشده بودند ولی حالا امیدهای او برای تغییر شرایط بحرانی تیم ملی آلمان هستند. مارک اوث بازیکن شالکه یکی از مهمترین مهره‌های جدیدالورودی است که لوو به او امید زیادی دارد. در جریان تمرین روز دوشنبه‌ی مانشافت در استاد دو فرانس، محل برگزاری بازی امشب آلمان و فرانسه، لوو بارها به صورت خصوصی با اوث در حال صحبت دیده شد تا نشان دهد روی این بازیکن جوان خود حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

شش شکست تیم ملی آلمان در 10 بازی اخیر این تیم آماری نیست که هواداران این تیم به راحتی فراموش کنند و لوو می‌داند که بازی مقابل فرانسه برای آینده‌ی او در مانشافت اهمیت بسیار زیادی دارد.



آلمان بعد از شکست 3-0 مقابل هلند با خطر حذف از گروه اول رقابتهای لیگ ملتهای یوفا مواجه است و یک شکست دیگر می‌تواند امیدهای آلمانها برای صعود به مرحله‌ی بعدی را بسیار کمرنگ کند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما