شناسهٔ خبر: 28791313 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد؛

بازداشت ۱۴۴۳ سارق،‌ خرده‌فروش و معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۴۴۳ نفر از سارقان، معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار حسین رحیمی در بازدید از نمایشگاه رعد ۱۶ در جمع خبرنگاران گفت: مرحله جدید طرح دستگیری سارقان،‌ خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر توسط ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در ۴۸ ساعت گذشته رقم خورد.

سردار حسین رحیمی توضیح داد: ۶۵۷ سارق که در قالب ۲۶ باند سرقت فعالیت می‌کردند با تلاش ماموران کلانتری‌های سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌از این سارقان بیش از ۱۹ هزار اموال سرقتی و ۲۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد پلیس تهران در خصوص فعالیت کارآگاهان پلیس پایتخت در حوزه مفاسد اقتصادی گفت:‌تعداد پرونده‌های کشف شده در این خصوص ۴۴ فقره بود و ۱۶ نفر دستگیر شدند، تعداد کالای کشف شده ۲۶۱ هزار عدد و به ارزش تقریبی ۱۱ هزار میلیارد است.

سردار رحیمی در خصوص عملکرد ماموران این پلیس در حوزه مواد مخدر اعلام کرد: ۲۵۱ معتاد متجاهر، ۲۰۳ خرده‌فروش شناسایی، جمع‌آوری و دستگیر شدن، همچنین ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی و از آنها ۱۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی مجموع دستگیر شدگان در طرح رعد شانزدهم را یک هزار و ۴۴۳ نفر عنوان و اعلام کرد: یک هزار و ۴۲۳ پروونده در این طرح کشف و ۳۴ باند متلاشی شد؛ ارزش کل اموال مکشوفه در طرح رعد شانزدهم ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

نظر شما