شناسهٔ خبر: 28791069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

آگاه‌سازی مردم از شرایط امروز جامعه وظیفه روحانیون و طلاب است

«محمدحسن سلامی» آگاه‌سازی مردم از شرایط امروز جامعه را از وظایف روحانیون و طلاب دانست و گفت: امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای روبه‌رو است که با تلاش مجاهدانه، وحدت و همدلی، بصیرت‌افزایی، تقویت اعتقادات و باور‌های انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

شهدای روحانی با بصیرت ترین شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، در یادواره ۱۰۳ شهید روحانی استان سمنان که با محوریت شهید حجت‌الاسلام «محمد افچنگی» شهید روحانی حادثه تروریستی اهواز، در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، با بیان این‌که شهدای روحانی با بصیرت‌ترین شهدا هستند، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا دل‌ها را بیدار می‌کند و ما را در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد.

وی با توجه به این‌که روحانیون در جبهه‌های نبرد حضور موثری داشتند، ادامه داد: نقش طلاب در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و در تعمیق، ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی بی‌نظیر است.

سلامی گفت: همراهی روحانیت با رزمندگان در خطوط مقدم جبهه‌ها، روحیه سلحشوری، ایثار، مقاومت، ایستادگی در برابر دشمنان را در آنان تقویت و مانع از تحقق اهداف شوم و توطئه‌های دشمن شد.

وی ادامه داد: از ثمرات و برکات حضور روحانیت در دفاع مقدس، تقویت ایمان و تقوی در رزمندگان، روحیه مجاهدت در راه خدا، کار انقلابی و جهادی، تقویت معنویت و اخلاق است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، آگاه‌سازی مردم از شرایط امروز جامعه را از وظایف روحانیون و طلاب دانست و ادامه داد: امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای روبه‌رو است که با تلاش مجاهدانه، وحدت و همدلی، بصیرت‌افزایی، تقویت اعتقادات و باور‌های انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امیر «یدالله شوکتی» فرمانده مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان و جمعی از روحانیون و طلاب استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما