شناسهٔ خبر: 28790625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

دولت پاکستان با تروریست های رباینده مرزبانان برخورد کند

تهران- ایرنا- قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دولت پاکستان خواست با تروریست هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای «تروریست پرور» حمایت می شوند برخورد و به سرعت مرزبانان ایرانی را آزاد کند البته عملیات تعقیب این اشرار در دستور کار نیروهای دفاعی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی در این اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهر) تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزود: عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است.
اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: از دولت پاکستان انتظار می‌رود با اشرار و تروریست هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و بکارگیری می شوند، برخورد جدی داشته باشد و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.
پیش از این یک منبع آگاه به خبرنگار ایرنا در زاهدان گفته بود: افراد ربوده شده که گفته می شود 14 نفر بودند بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده اند.
منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه است که در 50 کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.
اجتمام* 7029 * 3063

نظر شما