شناسهٔ خبر: 28789884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خواستار ساماندهی ورودی شهر اهر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جلسه ساماندهی ورودی شهر و محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که در محل این دانشگاه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد گفت: ساماندهی ورودی شهر محوطه پلیس راه و دانشگاه موجبات زیبایی و چشم انداز مناسب را در خاطر گردشگران فراهم خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابراهیم قربانی ساماندهی ورودی شهر در محوطه پلیس راه و دانشگاه آزاد اسلامی اهر را به جهت موقعیت ویژه این محل ،یک ضرورت برشمرد.


او گفت: این مسیر به جهت واقع شدن در محور گردشگری استان و حضور گردشگران داخلی و خارجی دراین مسیر نیازمند ساماندهی مناسب برای زیباسازی این منطقه می باشد.


قربانی افزود: برای حل مشکلات ترافیکی و جلوگیری از بروز برخی تصادفات ضرورت دارد میدان مناسبی با مطالعات کارشناسی دراین محوطه انجام شود که انتظار داریم اعضای حاضر در جلسه که همه از کارشناسان و مدیران دستگاه های مرتبط می باشد با حضور میدانی دراین محل نسبت به برنامه ریزی برای ساماندهی آن محل ،اقدامات اساسی صورت گیرد.


او همچنین بر ضرورت ساماندهی میوه فروشان در محوطه این دانشگاه را نیز یادآور شد و افزود: متأسفانه محل عرضه میوه فروشان در محوطه فوق به جهت عدم جانمایی مناسب محل تصادف و انباشت زباله شده که چهره ورودی شهر را ناموزون جلوه می دهد که دراین خصوص نیز از دستگاه های مرتبط درخواست اقدام جدی دراین مورد هستیم.


در ادامه این جلسه جانشین پلیس راه استان، فرمانده انتظامی و روسای ادارات راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ،شورای شهر، شهرداری ،نکته نظرات کارشناسی خود را ارائه کردند و در پایان با حضور در محل مورد بحث بصورت میدانی از محوطه پلیس راه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بازدید کردند تا ساز و کارهای لازم در جهت ساماندهی آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

283 / 167

نظر شما