شناسهٔ خبر: 28787798 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه مطرح کرد

ضرورت وحدت بین دستگاه اجرایی و جامعه هنری / تمرکز در حوزه استارت‌آپ برای توجه بیشتر به حوزه کودک

خبرگزاری میزان- مراسم تقدیر از برگزیدگان و هیئت داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان امروز در محل این معاونت برگزار شد.

صاحب‌خبر -
ضرورت وحدت بین دستگاه اجرایی و جامعه هنری / تمرکز در حوزه استارت‌آپ برای توجه بیشتر به کار‌های کودکان در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مراسم تقدیر از برگزیدگان و هیئت داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان- اصفهان امروز در محل این معاونت برگزار شد.

مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه در این مراسم ضمن تقدیر از پیشکسوتان این حوزه گفت: ما در این برنامه با حضور هیئت داوران قوی توانستیم در این حوزه برای اولین بار ورود کنیم.

وی ادامه داد: اگر تمام فعالیت‌های خود را به حوزه کودکان معطوف کنیم سود آن را آیندگان خواهند برد در این رابطه حوزه استارت‌آپ را به کار‌های کودکان در سراسر کشور معطوف کردیم که این موضوع بیانگر اهمیت دادن به کودکان در این معاونت است.
 
افتخاری افزود: هیئت داوران سال گذشته درست تشخیص دادند که کدام فیلم باید حائز جایزه باشد که این نشان می‌دهد هدفگذاری و انتخاب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درست بوده است.

وی با تاکید بر وحدت بین دستگاه‌های اجرایی و جامعه هنری گفت: اگر به این موضوع بیشتر توجه می‌کردیم در حال حاضر شرایط بهتری داشتیم.

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با راهنمایی های معاون اجتماعی قوه قضاییه توانست در برنامه فیلم فجر و فیلم کودک ورود کند.

افتخاری ضمن اشاره به ضرورت هم‌افزایی بین وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: این موضوع می‌تواند نقیصه‌های موجود را به نحو احسن برطرف کند و با هم‌افزایی می‌توانیم به کشوری آباد برسیم.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت اجتماعی و پیشگرری از وقوع جرم قوه قضاییه مبادرت به ساخت تیزر‌هایی با موضوع اجتماعی کردیم ادامه داد: در این‌باره نماهنگ، موسیقی و ... در موضوعاتی مثل طلاق، اعتیاد و ... مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما