شناسهٔ خبر: 28786669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج| مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر مادوان پیگیری شود

R41452/P1486/S6,69/CT11

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل آموزش و پرورش استان خواست به صورت جدی پیگیر حل مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر مادوان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سطح شهرستان بویراحمد اراضی وجود دارد که برای کاربری آموزشی مناسب هستند اما به علت اینکه مالک دارند برای تملک آنها مشکلاتی وجود دارد و مسئولان آموزش و پرورش و واحد‌های آموزشی باید برای تملک این اراضی همکاری کنند.

وی با اشاره به مشکل کمبود فضای آموزشی در مادوان، افزود: آموزش و پرورش این مشکل را به ما انعکاس نداده بود که در هنگام توزیع اعتبارت، اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مدیرکل آموزش و پرورش استان، گفت: باید در زمان تخصیص اعتبارات این موضوع را مطرح و بر روی آن تاکید کرده و برای جذب اعتبار سماجت به خرج می‌دادید.

فیلی با بیان اینکه نمی‌شود با یک صلوات از کنار مسائل گذشت تا آموزش و پرورش متحمل ضررر شود، تاکید کرد: باید این دغدغه در همه ما ایجاد شود تا به فکر فضای آموزشی باشیم. 

وی به برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان و جشنواره قلم اشاره داشت و گفت: لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان برای برگزاری مطلوب این دو رویداد مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/م

نظر شما