شناسهٔ خبر: 28786666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تاکید بر حضور کمانداران در مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان

به گفته مدیر تیم‎های ملی تیروکمان، شرط اول و اصلی برای اعزام کمانداران ریکرو و کامپوند به مسابقات جهانی و آسیایی پیش رو، شرکت در رقابت‎های انتخابی تیم ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فدراسیون تیروکمان، رقابت های انتخابی تیم ملی در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ مهرماه در سایت تیروکمان آزادی برگزار می شود. 

این اولین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی تیروکمان بعد از بازی های آسیایی و اعمال تغییرات در کادر فنی این تیم ها است. بعد از بازی های آسیایی، همکاری «پارک میوک وون» سرمربی کره ای تیم ملی با فدراسیون تیروکمان به پایان رسید و مجید احمدی و مجید میررحیمی به ترتیب به عنوان سرمربی تیم های ملی کامپوند و ریکرو منصوب شدند. 

مسابقات انتخابی پیش رو نیز اولین رقابت هایی است که زیر نظر مستقیم این دو مربی برگزار می شود. البته هنوز هیچ اعزامی برای کمانداران تصویب نشده است اما با توجه به رویدادهای تقویم فدراسیون جهانی و آسیایی و لزوم حضور در برخی از آنها مانند مسابقات قهرمانی جهانی که سال آینده در هلند برگزار می شود، مسئولان فدراسیون از حالا تشکیل و آماده سازی تیم های ملی را در دستور کار قرار داده اند. 

بر همین اساس مسابقات انتخابی برگزار می شود تا بر اساس نتایج آن، اردوهای آماده سازی تیم ملی آغاز شود. 

به گفته امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان، حضور همه کمانداران در این رقابت ها الزامی است در غیر این صورت آنها هیچ شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی و اعزام به مسابقات ندارند. 

نجاری درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تاکید سرمربیان دو تیم ملی ریکرو و کامپوند، تنها کماندارانی که در رقابت های انتخابی شرکت داشته باشند، شانس اعزام به مسابقات آینده را دارند. 

نجاری تاکید کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان به صورت آزاد برگزار می شود و همه کمانداران می توانند در آن شرکت داشته باشند. افرادی هم که به هر دلیل از رقابت با دیگر کمانداران در مسابقات انتخابی امتناع کنند، تحت هیچ شرایطی در ترکیب تیم ملی حتی برای اعزام به مسابقات مهم و تعیین کننده قرار نمی گیرند.

به گفته مدیر تیم های ملی تیروکمان، برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در مجموع ۴۲۸ کماندار اعلام آمادگی کرده اند. بر این اساس در بخش ریکرو ۱۶۵ کماندار مرد و ۸۲ کماندار خانم برگزارکننده مسابقات خواهند بود. رقابت های انتخابی تیم ملی کامپوند هم با حضور ۱۱۸ کماندار در بخش مردان و ۶۳ کماندار در بخش بانوان برگزار می شود. 

نظر شما