شناسهٔ خبر: 28786614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در آستانه‌ی جدال دو غول اروپا در استاد دو فرانس

آلمان با ترکیبی متفاوت به مصاف فرانسه می‌رود؟

در آستانه‌ی دیدار تیمهای ملی آلمان و لهستان که امشب در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا برگزار می‌شود، در رسانه‌های آلمانی بازار گمانه‌زنی درباره‌ی ترکیب احتمالی مانشافت در این بازی داغ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلمان امشب در حالی در استاد دو فرانس پاریس به مصاف قهرمان دنیا می‌رود که در یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های اخیر خود به سر می‌برد. یواخیم لوو و شاگردانش برای بدتر نشدن شرایط و دست‌کم ساکت کردن بحران، امشب در پاریس به شدت به یک پیروزی نیاز دارند.

 

رسانه‌های آلمانی و کارشناسان فوتبال این کشور مشغول گمانه‌زنی درباره‌ی ترکیب احتمالی‌ای هستند که یواخیم لوو امشب در مقابل شاگردان دیدیه دشان به میدان خواهد فرستاد. لوو پیش از این تلویحاً اعلام کرده که در مقابل فرانسه تیمش را با تغییراتی روانه‌ی بازی خواهد کرد و از این گذشته چند مورد مصدومیت باعث شده که دست‌کم چند تغییر برای آلمان اجتناب‌ناپذیر باشد.

 

ژروم بواتنگ که در مقابل هلند مصدوم شده نمی‌تواند در پاریس به میدان برود. این خبری است که بخش قابل ملاحظه‌ای از کارشناسان آلمانی از آن ابراز رضایت کرده‌اند. دیگر بازیکنانی که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند مقابل فرانسه به میدان بروند عبارتند از: آنتونیو رودیگر، لئون گورتزکا، مارکو رویس، کای هاورتز، و کوین تراپ.

 

با اینکه بسیاری از آلمانی‌ها خواهان استفاده از مارک آندره تراشتگن به عنوان دروازه‌بان آلمان شده‌اند اما لوو و هم‌تیمی‌های نویر از او حمایت کرده و لوو تاکید کرده که در مقابل فرانسه، مانوئل نویر دروازه‌بان آلمان خواهد بود. لوو با اینحال اعلام کرد که تیمش را دست کم با چند تغییر روانه‌ی میدان خواهد کرد.

 

بیشترین آرایش تیمی‌ای که در پیش‌بینی رسانه‌های آلمانی تکرار شده از قرار زیر است:


مانوئل نویر همانطور که لوو گفته بود درون دروازه خواهد ایستاد. در مرکز خط دفاعی، لوو از نیکلاس سوله و جاناتان تاه مدافع لورکوزن استفاده خواهد کرد. لوو در سمت راست خط دفاع احتمالاً از نیکو شولتز بازیکن هوفنهایم و در سمت راست خط دفاع از ماتیاس گینتر استفاده خواهد کرد.

 

کمی جلوتر از خط دفاع، کیمیچ و رودی وظایف هافبک دفاعی را به عهده خواهند گرفت. جلوتر از آنها لروی سانه به عنوان وینگر چپ و یولیان برانت به عنوان وینگر راست به میدان فرستاده خواهد شد و بین آنها یولیان دراکسلر وظیفه‌ی پخش کردن توپ در خط میانی را به عهده خواهد داشت.


تیمو ورنر هم مثل بازی با هلند به عنوان تک‌مهاجم آلمان به میدان فرستاده خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما