شناسهٔ خبر: 28786528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جلسه همكاری مشترک بین محمدرضایی و جوانمرد

پای دانشگاه آزاد به لیگ اسکیت باز می‌شود

طبق توافقات انجام شده؛ دانشگاه آزاد در لیگ کشوری اسکیت 97 در رشته های مختلف حضور خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در راستای همکاری فدراسیون اسکیت و دانشگاه آزاد جلسه‌ای با حضور بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد برگزار شد.

در این جلسه درخصوص همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاد و فدراسیون اسکیت بحث و تبادل نظر شد. از تصمیمات این جلسه در خصوص حضور تیم‌های اسکیت دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ کشوری سال 97 در رشته‌های اسکیت فری استایل، اسکیت سرعت، اسکیت اینلاین هاکی و اسکیت رول بال در مسابقات لیگ کشوری ۱۳۹۸ بود.

همچنین قرار شد مسابقات قهرمانی کشور اسکیت دانشجویان دانشگاه آزادی با همکاری فدراسیون اسکیت و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد در تاریخ 16 آذرماه به مناسبت روز دانشجو به میزبانی استان بوشهر و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود. در حال حاضر دو رشته اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل بعنوان پایلوت برای این مسابقات انتخاب شده است.

همچنین صحبت‌هایی مبنی بر حضور تیم‌های دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی دانشجویان به عمل آمد و قرار شد رشته اسکیت به عنوان یکی از رشته‌های پایه و پرمدال،  تحت پوشش و حمایت اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد قرار بگیرد.

انتهای پیام/س

نظر شما