شناسهٔ خبر: 28783003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

محرابی در گفت‌وگو با میزان:

هدف ما قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان است/ مشکل مالی نداریم

خبرگزاری میزان- مدیر عامل باشگاه کشتی بیمه رازی گفت: هدف ما قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های است.

صاحب‌خبر -
کیومرث محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط تیم‌های کشتی‌فرنگی و آزاد بیمه رازی در لیگ کشتی ایران اظهار داشت: تیم‌های خوب و با کیفیتی در لیگ کشتی داریم و خیالمان از بابت تیم کشتی‌فرنگی در لیگ راحت است، رقیبان جدی در لیگ کشتی‌فرنگی وجود ندارد و ما ملی‌پوشان خوبی در تیم خود داریم که شانس قهرمانی ما را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: شرایط در لیگ کشتی آزاد بسیار متفاوت است و کسب قهرمانی در آنجا بسیار سخت‌تر خواهد بود. تیم‌های خوبی در لیگ کشتی آزاد وجود دارد اما محسن کاوه و کادر فنی خوبی در کشتی آزاد داریم و کشتی‌گیران ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای قهرمانی خواهیم جنگید.

مدیر عامل باشگاه بیمه رازی در ادامه تصریح کرد: هدف ما قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان است. در چند سال گذشته هم موفق به  کسب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در کشتی آزاد و فرنگی شده بودیم و برنامه داریم تا امسال هم این اتفاق تکرار شود.

محرابی در مورد وضعیت مالی باشگاهش هم خاطرنشان کرد: ما مشکلات مالی نداریم و ۵ سال است که در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور داریم و به موقع به کشتی‌گیران پرداخت داشتیم. حتی قسط سوم قرارداد‌های این فصل ورزشکاران پرداخت شده است و کشتی‌گیران ما روحیه بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما